۶۴۷۲۴۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

یک روز باتری کامل با لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی

ال‌جی از سری جدید لپ‌تاپ‌های باریک و سبک Gram رونمایی کرده است. سه مدل ۱۳.۳ اینچی، ۱۴ اینچی و ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ‌ها با سخت‌افزار جدیدی بروزرسانی شده‌اند.

وبسایت دیجی کالامگ - امیرحسین میرزایی: ال‌جی از سری جدید لپ‌تاپ‌های باریک و سبک Gram رونمایی کرده است. سه مدل ۱۳.۳ اینچی، ۱۴ اینچی و ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ‌ها با سخت‌افزار جدیدی بروزرسانی شده‌اند. مدل‌های ۲۰۱۸ لپ‌تاپ‌های سری Gram ال‌جی از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل استفاده می‌کنند، حافظه‌ی SSD دارند و می‌توان حتی روی آن‌ها یک SSD دوم هم قرار داد.
یک روز باتری کامل با لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی

ال‌جی ادعا می‌کند که می‌توان مدل ۱۳ اینچی را ۲۲.۵ ساعت استفاده کرد.

ال‌جی وزن سبک لپ‌تاپ‌های خود را حفظ کرده است. مدل‌های ۱۳ و ۱۴ اینچی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند و مدل ۱۵ اینچی هم کمی از یک کیلوگرم سنگین‌تر است.

قرار است مدل‌های جدید لپ‌تاپ Gram باتری بسیار خوبی داشته باشند. ال‌جی ادعا می‌کند که می‌توان مدل ۱۳ اینچی را ۲۲.۵ ساعت، مدل ۱۴ اینچی را ۲۱.۵ ساعت و مدل ۱۵ اینچی را به اندازه‌ی ۱۹ ساعت استفاده کرد.

شرکت کوالکام اخیرا با همکاری مایکروسافت، پردازنده‌های خود را به لپ‌تاپ‌ها آورده است؛ طوری که پردازنده‌های اسنپ‌دراگون به لپ‌تاپ‌ها اجازه داده‌اند مصرف انرژی در مقایسه با پردازنده‌های اینتل، بسیار پایین بیاید.

یک روز باتری کامل با لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی

ال‌جی در تبلیغات خود برای لپ‌تاپ‌های جدید Gram از عبارت «یک روز باتری کامل» استفاده کرده است. سامسونگ هم اخیرا از سری لپ‌تاپ‌های Notebook ۹ خود رونمایی کرده است که ظرفیت باتری بیشتری دارند.

سال آینده قرار است شاهد عرضه‌ی این لپ‌تاپ‌ها و هم‌چنین لپ‌تاپ‌هایی بر مبنای پردازنده‌های ARM باشیم. از طرفی لپ‌تاپ‌هایی که پردازنده‌های ARM دارند باید عملکرد پردازشی خودشان را به لپ‌تاپ‌های معمولی برسانند، از طرفی هم لپ‌تاپ‌هایی که از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند باید مصرف انرژی خودشان را پایین بیاورند.

مدل‌های جدید لپ‌تاپ Gram در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ نمایش داده خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج