۶۴۷۲۶۶
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

در این سری مطالب ۵۰ تا از بهترین سواحل در جهان را معرفی می‌کنیم، از جمله مکان‌هایی زیبا در جزیره بالی، خلیج‌هایی کوچک در کورنوال انگلیس و مناظری زیبا از شن سیاه در هاوایی.

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: در این سری مطالب ۵۰ تا از بهترین سواحل در جهان را معرفی می‌کنیم، از جمله مکان‌هایی زیبا در جزیره بالی، خلیج‌هایی کوچک در کورنوال انگلیس و مناظری زیبا از شن سیاه در هاوایی.
۱۹. سنت جان (St John)، جزایر ویرجین آمریکا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

سنت جان یکی از زیباترین جزایر ویرجین آمریکا است. خلیج ترانک در پارک ملی جزایر ویرجین قرار دارد. این منطقه یکی از بهترین مکان ها برای غواصی است، و موقعیت دورافتاده آن به این معنی است که در هنگام پهن کردن حوله ساحلی تان با کمبود فضا مواجه نخواهید شد.


۲۰. کولبرا (Culebra)، پورتوریکو
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

افزایش تعداد پروازها به پورتوریکو این جزیره بکر را دست یافتنی تر از همیشه کرده، و بازدیدی کوتاه از ساحل فلامنکو در این کشور ارزشش را دارد. این مکان نیز در کتاب «50 ساحل که شما را شدیداً تحت تأثیر قرار می دهند» انتشارات گردشگری لونلی پلنت قرار گرفته، و البته اصلاً هم جای تعجب ندارد. آب زلال و شفاف، آن را تبدیل به مکانی عالی برای غواصی کرده، و رفتن به این ساحل هم از طریق قایق و هم جاده بسیار آسان است.

21. مورو بی (Morro Bay)، کالیفرنیا، آمریکا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

مورو بی در واقع شهری دلپذیر در ایالت کالیفرنیا است که به خاطر ساحل های زیبایش معروف است. بهترین ساحل های آن را می توان در پارک ایالتی مورو بی پیدا کرد که 2770 هکتار را پوشش می دهد و موزه ای برای تاریخ ملی، منطقه حفاظت شده طبیعی مورو راک و منطقه حفاظت شده طبیعی هرون روکری در آنجا قرار دارد.. یکی از ساحل های پرطرفدار آن ساحل کلمان پارک است که دارای وسایل باربکیو و منطقه بازی برای کودکان است. این منطقه همچنین مکانی عالی برای مشاهده حیات وحش نیز است.


22. گرلاک (Gairloch)، غرب اسکاتلند
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

خلیج گرونیارد در گرلاک به خاطر شن های صورتی رنگ و صخره هایش معروف است، و در واقع از سه خلیج کوچک تشکیل شده است. می توانید از چشم اندازهای زیبای آب و تپه های کویگاچ لذت ببرید، و اگر به زمین شناسی علاقه دارید، خط های ساحلی پر از صخره را دنبال کنید، چرا که سنگ های کمیاب و فسیل های زیادی در اینجا کشف شده اند.


23. دورست (Dorset)، انگلیس
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

برای کمی سرگرمی های قدیمی در کنار دریا، به ساحل ویماوث سر بزنید، یکی از بهترین ساحل ها در انگلیس. این ساحل به مرکز شهر ویماوث نزدیک است و بین خانواده ها محبوبیت زیادی دارد. سرگرمی های سنتی انگلیسی زیادی را در اینجا خواهید یافت، از جمله الاغ سواری و خیمه شب بازی. در تابستان ها رویدادهای منظمی مثل مسابقات والیبال، موسیقی زنده و آتش بازی در این ساحل برگزار می شود.

24. خلیج سوانزی (Swansea Bay)، ولز
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

خلیج سه صخره یکی از زیباترین ساحل ها در خلیج سوانزی است، ولی به ندرت شلوغ می شود. تپه های ماسه ای، شوره زارهای ساحلی و صخره های سنگ آهک این ساحل را یکی از تماشایی ترین مناطق کنار دریا در ولز کرده، و مکانی عالی برای کودکان نیز است.


25. ساحل ویک (Vik Beach)، ایسلند
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

این یکی از معروف ترین ساحل های شن سیاه در ایسلند است. صخره های شیب دار که آن را احاطه کرده اند زیستگاه هزاران طوطی دریایی است. این ساحل همچنین به خاطر شکل عجیب تخته سنگ هایش هم معروف است. در افسانه ها این طور آمده که این تخته سنگ ها بقایای دو ترول (شخصیتی در اساطیر اسکاندیوناوی) است.


26. ساحل باچویس (Bačvice Beach)، کرواسی
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

این ساحل به سادگی از شهر اشپلیت قابل دسترسی است و محبوب ترین ساحل در کشور کرواسی است. این ساحل شلوغ است و مکانی عالی برای شناختن کرواسی واقعی (مردم محلی در اینجا بازی پیتسیگین انجام می دهند، یک بازی سنتی با توپ که در آب انجام می شود) و نوشیدن قهوه در کافه های کنار ساحل است. امکاناتی عالی در این مکان قرار دارد، از جمله دوش آب و اتاق های تعویض لباس در اطراف ساحل.


27. اورگن (Oregon)، آمریکا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

کانون بیچ (Cannon Beach) شهری ساحلی در ایالت اورگن است. ساحل های آن به طرز زیبایی جنگلی و در معرض وزش باد هستند. بازدیدکنندگان برای دیدن حیات وحش، مناظر تماشایی و زیبای بکر به این ساحل می آیند، و نه شن های سفید و کافه های ساحلی. این منطقه اخیراً از سوی مجله نشنال جئوگرافیک به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان معرفی شد. یکی از نقاط زیبای این ساحل هاگ پوینت (Hug Point) است، که آبشار روی شن و ماسه سرازیر می شود


28. خلیج کوچک فرانسوی ها (Frenchman's Cove)، جاماییکا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

پنهان شده در زیر کوه های آبی، زیباترین ساحل جامایکا به ندرت پر از جمعیت می شود. به لطف موقعیت محافظت شده این ساحل، آب آن به طرز شگفت انگیزی آرام، و بسیار زلال و شفاف است. این ساحل مکانی پرطرفدار برای علاقمندان به یوگا است، که به اینجا می آیند تا تمرینات یوگای خود را روی شن های نرم آن انجام دهند.


29. ساحل لیکو (Liku Beach)، فیجی
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

ساحل دورافتاده لیکو یکی از زیباترین و خلوت ترین ساحل ها در فیجی است. وقتی به این ساحل بیایید، احتمال زیادی وجود دارد که کاملاً تنها باشید. البته امکانات اقامتی زیادی در نزدیکی این ساحل وجود دارد، از جمله کلبه های روستایی ساحلی.


30. جزیره یورون (Yoron Island)، ژاپن
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

ساحل های ژاپن معمولاً مورد کم توجهی واقع می شوند، ولی چیزی که ساحل یوریگاهاما را منحصر به فرد می کند این موضوع است که وقتی سطح آب پایین می آید، جزیره کوچک دیگری به شکل سد ساحلی کوچکی پدیدار می شود. این ساحل به خاطر شن های ستاره ای آن معروف است، که از صدف های به جا مانده از موجوداتی میکروسکوپی به نام روزن‌داران تشکیل شده است.


31. هانتینگتون بیچ (Huntington Beach)، کالیفرنیا، آمریکا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

ساحلی تمام آمریکایی و یکی از بهترین ساحل ها در کل کالیفرنیا که از همه نظر شما را راضی خواهد کرد. این در واقع یک شهر است ولی ساحلی که به آن نامگذاری شده مکانی است که ما در موردش صحبت می کنیم. شما همه چیز در اینجا پیدا خواهید کرد: امکانات عالی، رستوران های فوق العاده ساحلی، قسمت های مخصوص والیبال ساحلی، و وسایل اضافه ای مثل تجهیزات روشن کردن آتش (به طور دقیق، 100 تا از آن ها).

32. خلیج شول شرقی (Shoal Bay East)، آنگویلا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

خلیج شول یکی از زیباترین مکان ها در کارائیب است. این منطقه، مکانی 3.2 کیلومتری از شن و ماسه است، به همین خاطر برای همه فضای کافی وجود دارد. حتی می توانید به سراغ یکی از هاموک های آویزان از درخت های نخل ساحل بروید.


33. پام بیچ کانتی (Palm Beach County)، فلوریدا، آمریکا
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

شهر دیگری ار این فهرست که با نام ساحل نامگذاری شده است. ساحل بوینتون در فلوریدا نقاط بی پایانی دارد که می توانید حوله ساحلی خود را پهن کنید. دو قسمت پرطرفدار آن پارک اوشن اینلت با محل سرو اسنک و منطقه مخصوص بازی که مورد علاقه خانواده هاست، و دیگری ساحلی که شهر به اسم آن نامگذاری شده است.


34. ساحل لووینا (Lovina Beach)، بالی
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

ساحل لووینا یکی از بهترین ساحل ها در جزیره بالی در اندونزی است که در شمال جزیره قرار دارد، و جایگزینی خلوت برای سواحل پر از توریست کوتا، لجیان و سمینیاک است. وقتی گرسنه تان شود، می توانید به سراغ دکه های اطراف بروید. همچنین پیشنهاد می کنیم که ار مغازه های هنری در شرق ساحل سوغاتی هایی نیز برای خود بخرید. فقط موقع خرید چانه زدن را فراموش نکنید!


35. جزیره کومودو (Komodo Island)، اندونزی
زیباترین سواحل جهان به روایت تصویر (۲)

ساحل صورتی به عنوان یکی از رمانتیک ترین مکان ها در اندونزی، نام خود را از شن های صورتی رنگش گرفته است. این ساحل یکی از تنها هفت ساحل صورتی در کل کره زمین است. تپه های سبز روشن که پشت صحنه را تشکیل داده اند این ساحل را حتی تماشایی تر نیز کرده اند. این ساحل به لطف وجود مرجان های سخت و نرم، و هزاران گونه ماهی، مکانی فوق العاده برای غواصی نیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج