۶۴۷۴۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک روزنامه عراقی از وضعیت البغدادی خبر داد

روزنامه &#۰۳۹;المعلومه&#۰۳۹; عراق، از انتقال &#۰۳۹;ابوبکر البغدادی&#۰۳۹; سرکرده گروه تروریستی تکفیری &#۰۳۹;داعش&#۰۳۹; به سوریه و نگهداری او در یک پایگاه آمریکا در شهر &#۰۳۹;الحسکه&#۰۳۹; خبر داد.

ایرنا نوشت: روزنامه 'المعلومه' عراق، از انتقال 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی تکفیری 'داعش' به سوریه و نگهداری او در یک پایگاه آمریکا در شهر 'الحسکه' خبر داد.

پایگاه خبری روزنامه المعلومه روز یکشنبه به نقل روزنامه 'ینی شفق' ترکیه وابسته به حزب حاکم 'عدالت و توسعه' اطلاعات جدید و مهمی در مورد سرنوشت ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه جنایتکار داعش منتشر کرد.

در این گزارش آمده است: البغدادی در عراق به چنگ آمریکایی افتاد، اما آنها دراین باره سکوت کردند و او را از طریق منطقه مرزی 'الکرامه' به سوریه منتقل کردند.

روزنامه ینی شفق به نقل از برخی منابع سوریه افزود: البغدادی در حال حاضر در یک پایگاه نظامی آمریکایی در منطقه 'الرمیلان' در استان الحسکه سوریه نگهداشته می شود.

این روزنامه به این مساله اشاره کرد که 'برت مک گورک' فرستاده 'کاخ سفید' در ائتلاف بین المللی علیه داعش پس از آنکه به عملیات آمریکا در استان 'الرقه' سوریه پایان داد، آماده انجام ماموریت مخفی دیگری یعنی تکمیل طرح ایجاد گذرگاه تروریستی مورد نظر آمریکا است.

به نوشته روزنامه المعلومه، مک گورگ به 'ادلب' در سوریه رفته تا به همراه کردهای سوریه صدها تروریست داعشی را از رقه به ادلب منتقل کند.

سرلشگر 'یحیی رسول' سخنگوی وزارت دفاع عراق پیش‌تر اعلام کرد که بررسی های اطلاعاتی نشان می دهد، البغدادی هنوز زنده است و در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه پنهان شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج