۶۴۷۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تهدید استقلال در جام حذفی؛ دیدار با آقای‌ گل‌ها

ایرانجوان با وجود این که تیم سیزدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد اما دو بازیکن خطرناک دارد که می‌توانند مقابل استقلال تیم‌شان را شگفتی‌آفرین کنند.

وب‌سایت نود: بازی استقلال در جام حذفی اگرچه در مقابل یک تیم لیگ یکی است اما می‌تواند برای این تیم خطرناک باشد. استقلال که در پایان نیم فصل اول تقریبا به شرایط ایده‌آلی رسیده بود با تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هیچ بازی تدارکاتی انجام نداده است. هواداران استقلال نمی‌دانند که در بازی با ایرانجوان باید منتظر کدام چهره از تیمشان باشند. تیمی که در آخرین هفته از نیم فصل اول به سپاهان سه گل زد یا تیمی که با این تعطیلات از روند روبه رشدش دور شده است. ایرانجوان تیم بی‌خطری هم برای استقلالی‌ها نیست. آنها دو بازیکن خطرناک دارند.

آقای گل جام‌حذفی و دومین گل‌زن لیگ دسته یک با پیراهن ایرانجوان به مصاف استقلال خواهند رفت. سجاد فیض الهی با ۵ گل زده در جام حذفی به همراه مهدی شریفی در صدر جدول گلزنان جام حذفی قرار دارد. جالب است که استقلالی‌ها از این بازیکن خاطره خوبی هم ندارند. استقلالی که در لیگ هشتم قهرمان لیگ برتر شد در طول فصل فقط یک باخت خانگی را تجربه کرد که آن باخت مقابل فولاد و با تک گل فیض‌الهی رقم خورد. مهاجمی که با ۵ گل در جام‌حذفی آمار خوبی داشته است. اویس کردجهان مدافع ایرانجوان هم فقط دو گل کمتر از کل گل‌های این فصل استقلال را برای تیمش زده است. او با ۹ گل زده در رده دوم جدول گلزنان لیگ دسته اول قرار دارد. با حضور این دو بازیکن خطرناک، مدافعان استقلال دوشنبه کار سختی خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج