۶۴۷۶۶۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بیت سعید نماد یک خرید سراسر اشتباه

قطعی شدن جدایی حسن‌بیت‌سعید از استقلال و فسخ قرارداد فیمابین روزگار تیره این مهاجم مستعد جنوبی را تیره‌تر و ستاره فوتبال او را کم‌سوتر ساخت.

ایران ورزشی: قطعی شدن جدایی حسن‌بیت‌سعید از استقلال و فسخ قرارداد فیمابین روزگار تیره این مهاجم مستعد جنوبی را تیره‌تر و ستاره فوتبال او را کم‌سوتر ساخت.

بیت‌سعید با امیدها و آرزوهای فراوان جذب آبی‌های تهرانی شد و تصور می‌رفت از خوب‌های آنان در فصل باشد که نوعی دگردیسی تهاجمی در جمع آنان پیش‌بینی می‌شد.

در عمل جز نزول و استفاده بد از مهره‌های خوب و طراحی تاکتیکی پرایراد از علیرضا منصوریان و دستیارانش در اوایل لیگ هفدهم رویت نشد و یکی از آنها بازی ندادن به بیت‌سعید و یا بدتر از آن گسیل وی به سمت چپ خط حمله و به لب خط و دور ساختن‌اش از نقطه‌ای بود که بیشترین ثمر و کارآیی را در آن دارد و آن پیشانی خط حمله است. با آن اساس و ابزار از مهاجم گلزن شاخص دو فصل گذشته استقلال خوزستان چنان مهره نگون‌بختی در تهران ساخته شد که وقتی منصوریان هم رفت و وینفرید شفر صحنه گردان کار آبی‌ها شد نه این مربی آلمانی صرافت و علاقه و ایمان لازم برای کار کردن با بیت‌سعید را داشت و نه این مهاجم از روحیه‌ای بهره برد که اقدام احتمالی فوق از سوی شفر را به وسیله خوشبختی خود تبدیل کند.

به ازای چند فصل

بیت سعید صرفنظر از اینکه تا چه میزان در رسیدن به هدف بعدی کاری‌اش الحاق مجدد به سیروس پور موسوی- و این بار در فولاد خوزستان- است، موفق یا ناکام خواهد ماند، اینک جدیدترین نماد ندانم کاری‌های حاکم بر استقلال تهران است که البته به این فصل ختم نمی‌شود و چند فصل اخیر را در بر گرفته است.

بیت سعید با یک رزومه خالی از افتخار به جمع آبی‌های تهرانی نیامده بود و برعکس با انبانی از گل‌های حساس زده برای تیمی به استقلال تهران کوچ کرد که فقط خبر از لیاقت وی می‌داد.

مربیگری درست و موفق عبدا... ویسی و استعدادهای فردی و قوی امثال زهیوی، زبیدی، طیبی، دخسوس و البته بیت سعید از استقلال خوزستان پدیده و قهرمان لیگ پانزدهم و سپس تیم شگفتی‌ساز آسیایی در فصل بعد را ساخت که البته ویسی دیگر سهمی در دومی نداشت و وی رفته و جایش را به پورموسی داده بود.

تجربه خوش

تجربه خوش همکاری با این مربی بومی و گلزنی‌های شیرین در آسیا برای بیت سعید به حدی بود که او مصمم است پس از پایان دادن به دوران تلخ و کوتاه حضورش در جمع آبی‌های تهران باز به نزد پورموسوی برود و تیم این فصل او (فولاد) را که تا رده سوم لیگ برتر بالا آمده، بیش از پیش شارژ کند اما در این حد فاصل بد نیست مدیران استقلال تهران که با کلی سلام و صلوات و ادعا بیت سعید را در «پیش فصل» خریدند و سپس او را این جور سوخت کردند، جواب بدهند که چطور تیرهایشان در ارتباط با وی به سنگ خورده است. اگر بیت‌سعید مهاجم معمولی و کوچکی بود، آنطور در تیمی بسیار کم مهره‌تر مثل استقلال خوزستان سرنوشت‌ساز نمی‌شــــد و در نتیجه بد نیست مدیران و مربیان استقلال جواب این سوال اساسی و مهم را بدهند که چرا یکی از با استعدادترین‌ها را اینطور خراب کردند و از تک و تا انداختند و در نهایت فراری دادند. البته آنها سوابقی از این دست کم ندارند و کاری که در لیگ شانزدهم با تک مهره زبده دیگر از فوتبال جنوب -بختیار رحمانی- کردند نیز نشان داده بود که قدرشناس نیستند و ارزش‌ مهره‌ها را نمی‌دانند و بدتر از همه اینکه از تجربیات قبلی در این زمینه هم درس نمی‌گیرند و کارهای اشتباه گذشته را همچنان تکرار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حسن آقای بیت سعید دیدی استقلال ستاره ها رو خاموش میکنه.تو اوج رفتی تیم کیسه چی شد.بخدا حیف شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم که مقصر نیست تو ی بحران نتیجه گیری بازیکنی مثل بیت سعید که با اون همه کارنامه خوبی که در فصل گذشته داشت باید مشکل گشای تیم میشد نه مظهر بی انگیزگی وبی خیالی اقای بیت سیعد بازیکنی بود که همه از اون انتظار بزرگبودن وبزرگی در تیم داشتیم ولی بازیکنی بزرگ است وبزرگی میکند که در روزهای سخت به داد تیم برسد اقای نویسنده چند ستاره خاموش را مانند بختیار را نام برد حالا که.دیگه توی استقلال نیستن پس چرا هنوز هم نیمکت نشین هستن باید بگیم که خریدهای اشتباه بعضی بازیکنان برای بزرگ شدن نیستن باشگاههای مانند استقلال و پرس پولیس بایدبلزیکنی را به خدمت بگیرن که حد اقل در سه فصل یک نواخت خوب ویا عالی باشه نه در یک مقطع کوتاه ویا بخواهن ستاره های خاموشی را دوباره روشن کنن یا باید خودشون بازیکن سازی کنند ویا ستارها را با دقت و وسواس بیشتری خریداری کنن یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج