جاباما
۶۴۷۶۸۶
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

صبح نو: جناب کواکبیان، ادب خود را نشان دادید

اولین ردیه بر ادعاهای کسانی که می گویند همه چیز در عالم نسبی یا اتفاقی است، این سخن است که پس چنین قاعده‌ای بر گفتار و نظر آن‌ها هم حکفرماست و حرفشان سست و موقتی و بی پایه است.

روزنامه صبح نو: اولین ردیه بر ادعاهای کسانی که می گویند همه چیز در عالم نسبی یا اتفاقی است، این سخن است که پس چنین قاعده‌ای بر گفتار و نظر آن‌ها هم حکفرماست و حرفشان سست و موقتی و بی پایه است.
نماینده‌ای جنجالی که ادب و نزاکت خود را در توییت های تهمت آلود و توهین آمیز نشان داده بود، به کلیت نمایندگان مجلس تعدی کرد و احتمالاً فکر می‌کرد که خودش و همفکرانش تافته جدابافته ای‌اند که شامل چنان نظری نمی‌شوند و البته که سخت در اشتباه است.
اتفاقاً اطلاعات متراکمی که درون همین جریان از لابی‌ها و باج گیری‌ها و بده-بستان های ناسالم منتشر شده و می‌گوید که در لیست بودن و نبودن و به مجلس راه یافتن و نیافتن، چه میزان قیمت و ارزش داشته که پای انتقال میلیون‌ها و بلکه میلیاردها #پول_کثیف در میان است، وضعیت مبهم و ضعیف و واداده یک جریان مدعی درون مجلس و برخی شوراهای شهر را بیشتر بازنمایی می‌کند. افرادی که بخشی از آن‌ها دغدغه مردم را نداشته و بیشتر به فکر پرش به پله‌های دیگر و بعضاً پر کردن جیب‌های خودشانند.
نماینده مذکور متوجه نیست، پرده‌ای را که می‌دراند، حتماً تشت رسوایی همفکران او را بیشتر به صدا درخواهد آورد و این نتیجه مضحک را پیش می‌کشد، در شرایطی که دولت مطلوب این جریان بر سر کار آمده و انسداد اقتصادی و شکست برجام حاصل شده، گویا چاره‌ای جز جنجال آفرینی و پز اپوزیسیون گرفتن برای ایشان وجود ندارد و این تناقض هویت و آینده و اعتبار آنها را به محاق می‌برد.
روزنامه کیهان هم در ادامه درباره اظهارات کواکبیان نوشت:
مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی دیروز گفت: آقای رئیس‌جمهور شما آیا در فضای مجازی هستید که امروز چه ناسزاهایی به ما اصلاح‌طلبان به خاطر حمایت از شما سرداده می‌شود. چرا باید چنین باشد؟ چرا وعده‌هایی که به مردم داده‌اید عمل نمی‌کنید؟ و اگر اصولگرایانی به اصطلاح نمی‌گذارند چرا به مردم گزارش نمی‌دهید؟

آنچه که از گزارشات متعدد منتشر شده در روزنامه‌های زنجیره‌ای مشخص می‌شود آن است که مدعیان اصلاحات به وضعیت بد اقتصادی کشور در شرایط کنونی اذعان دارند، آنان می‌دانند و اعتراف می‌کنند که وضعیت آنگونه که روحانی از آن سخن می‌گوید خوب نیست و از سوی دیگر به حمایت اصلاح طلبان از رئیس‌جمهور و پیروزی او و نیز نقش خود در این گردونه واقفند.

با این وجود دو راه بیشتر ندارند، یا حمایت خود را ادامه دهند و با روحانی به پایان این تونل که به گفته صادق زیباکلام نور امیدی در انتهای آن دیده نمی‌شود برسند و یا حساب خود را جدا کنند تا بتوانند در سال ۱۴۰۰ با لباس و ظاهر و قامتی جدید بار دیگر سیاست وعده و ایجاد امید به آینده را پی بگیرند و پیروز انتخابات شوند!

روشن و واضح است که اصلاح‌طلبان نمی‌توانند سهم خود در وضعیت کنونی را منکر شوند، آنان در خرابکاری‌های موجود بخصوص در حوزه اقتصادی شریک بوده و باید پاسخ دهند ولی با روحانی تا سال 1400 نمی‌توانند این مسیر را ادامه دهند چرا که در انتخابات پیش رو مردم خواهند پرسید که چه کسانی در این وضعیت مقصرند و آیا در آن شرایط مانند گذشته می‌توان تقصیر را متوجه دولت‌های گذشته دانست و عبور کرد؟!

رویکرد مدعیان اصلاحات در تعامل با مردم صادقانه نیست، آنان به جای پذیرش سهم خود در وضعیت بد اقتصادی موجود به دنبال انداختن تقصیر به گردن منتخب مورد حمایت خود بوده و می‌خواهند به سلامت خود را به ۱۴۰۰ برسانند ولی حتی خود آنان می‌دانند که این شیوه جوابگو نبوده و مردم مسببان وضعیت موجود را به خوبی می‌شناسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      اینها همه دعواهای سیاسی و انتخاباتی است , که مردم ایران مدتهاست آگاهی دارند و گول این بازی ها را نمی خورند ‌..

    • سکوتم از رضایت نیست

      کواکبیان دمت گرم

    • بی نام

      کواکبیان راس گفته مردم اگاهن وقول نخاهن برد میدانن مشکلات ازکجاس

    • بدون نام

      وقت ما مهم‌تر از اونه که بخوایم به حرفای کیهان و امثالهم اهمیت بدیم.

      اینایی هم که از روحانی انتقاد می‌کنن و از رای دادن بهش پیشمونن، اینطور نیست که از رای ندادن به رقیب روحانی پشیمون باشن. صد سال دیگه هم به رقیبش رای نمیدن.

    • بدون نام

      حرف مردم رو زده.شما بی ادبین .حرف حق همیشه برای افراد ناحق تلخه

    • بدون نام

      راست میگه

    • بدون نام

      عملکرد بد اقصادی دراین 5سال نشانگراینه که اصلاحات نمیتونه اقتصاد مملکت رو درست کنه.گردن اصولگراها نیندازید

    • بدون نام

      كواكبيان همون روحاني روحاني همون علي مطهري جهانگيري همون روحاني

    • بدون نام

      از اصلاح طلبان دلسپرده بیش از این انتظار نمی رود.

    • بدون نام

      دمش گرم حرف ملت روزد

    • بدون نام

      دنیای وارونه جالبه کیا به کیا میگن بی ادب جلل الخالق

    • بدون نام

      اگه بی ادبی کرده احتمالا از محمود و کوچک پور و رسایی و سایرین یاد گرفته والا قبلا که که نبوده

    • بدون نام

      الان که میبینیگ کواکبیان خوب گفته و این شما بود ی اد ب را قورت دادی نوش جان

    • بدون نام

      دست در دست گند بزنيد به ميهن خويش
      احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج