جاباما
۶۴۷۷۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شروع همکاری بزرگان هالیوودی در «ایرلندی»

تصویربرداری فیلم سینمایی «ایرلندی» که اقتباسی است از کتاب «شنیدم شما خانه‌ها را رنگ می‌کنید» نوشته چارلز برند به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و با حضور بازیگرانی چون «رابرت دنیرو» و «آل‌پاچینو» شروع شد.

سینماپرس: تصویربرداری فیلم سینمایی «ایرلندی» که اقتباسی است از کتاب «شنیدم شما خانه‌ها را رنگ می‌کنید» نوشته چارلز برند به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و با حضور بازیگرانی چون «رابرت دنیرو» و «آل‌پاچینو» شروع شد.
شروع همکاری بزرگان هالیوودی در «ایرلندی»

به گزارش سینماپرس، «ایرلندی» هفتمین همکاری دنیرو با اسکورسیزی بوده که در سال آینده میلادی اکران می‌شود. این فیلم اخبار و حاشیه‌های متنوعی را به دنبال داشته است.

داستان فیلم در مورد «مرد ایرلندی» با نام «شیران» با بازی رابرت دنیرو است که به قتل «جیمی هوفا» با بازی آل‌پاچینو رهبر اتحادیه کارگری اعتراف می‌کند.

جو پسی، هاروِی کیتل، بابی کاناوال و آنا پاکین دیگر هنرپیشگان این فیلم هستند. کیتل نقش آنجلو برونو رییس‌پلیس فلادلفیا را که در سال ۱۹۸۰ به وسیله اسلحه شات‌گان به سرش کشته شد ایفا می‌کند.

این اولین همکاری مارتین اسکورسیزی با کمپانی «نت‌فلیکس» است که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. در حالیکه نت‌فلیکس به عرصه تولید فیلم‌های با بودجه سنگین وارد شده این فیلم با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته می‌شود.

هنوز مشخص نیست چه شرکتی کار پخش سینمایی این فیلم را به عهده خواهد گرفت لیکن اسکورسیزی با این تعهد که فیلم برای اکران روی پرده سینما تولید می‌شود قرارداد بسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج