۶۴۷۷۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهترین های سال سینما و تلویزیون از دیدگاه «AFI»

انستیتوی فیلم آمریکا که آن را با نام اختصاری «AFI» می شناسندT اسامی ۱۰ فیلم سینمایی برتر و ۱۰ برنامه و فیلم و سریال ممتاز سال رو به پایان را اعلام و تصریح کرد جوایز سالانه اش را که روز ۱۶ دی در مراسمی در شهر نیویورک اهدا می شود، به تعدادی از هنرمندان شاغل در این پروژه ها و به بعضی فیلم های حاضر در این فهرست ها تسلیم خواهد کرد.

بانی فیلم: انستیتوی فیلم آمریکا که آن را با نام اختصاری «AFI» می شناسندT اسامی ۱۰ فیلم سینمایی برتر و ۱۰ برنامه و فیلم و سریال ممتاز سال رو به پایان را اعلام و تصریح کرد جوایز سالانه اش را که روز ۱۶ دی در مراسمی در شهر نیویورک اهدا می شود، به تعدادی از هنرمندان شاغل در این پروژه ها و به بعضی فیلم های حاضر در این فهرست ها تسلیم خواهد کرد.
بهترین های سال سینما و تلویزیون از دیدگاه «AFI»
۱۰ فیلم سینمایی که AFI برتر از سایرین شمرده، اینها هستند: «مریض بزرگ»، «مرا با نام خودت صدا بزن»، «دانکرک»، «پروژه فلوریدا»، «راه فرار»، «لیدی برد» (بانو برد)، «پُست»، «شکل آب»، «سه بیلبورد در بیرون ابینگ میسوری» و «زن شگفت انگیز».

۱۰ فیلم و سریال و برنامه تلویزیونی شاخص سال ۲۰۱۷ از دیدگاه AFI را نیز این موارد شکل می دهند:

«دروغ های بزرگ کوچک»، «تاج»، «اختلاف: بت و جووهان»، «بازی تاج و تخت»، «مکان خوب»، «قصه خدمتکار»، «نامطمئن»، «ارباب هیچکس»، «چیزهای عجیب تر۲» و «این ما هستیم».
باب گازال رییس انستیتوی فیلم آمریکا ضمن قرائت نام کاندیداها گفت: در دنیای کنونی که سرشار از اختلافات فرقه ای و جدایی های اجتماعی است، سینما یک ضرورت به حساب می آید زیرا قلب ها را پیوند می دهد و دقیقاً به همین سبب است که باید در پایان هر سال از هنرمندان ایجاد کننده این رویکردها چه در سینماها و چه در برنامه های تلویزیونی تقدیر کنیم.

گفتنی است هیأت ژوری AFI از هنرمندان نامداری از جمله جاد آپاتو، هاله بری، جی کاسیدی، جیمی لی کورتیس و جنیفر گتزینگر شکل می گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج