۶۴۷۸۶۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

نیم فصل رویایی لژیونرهای ایرانی حاضر در قاره سبز با درخشش و گلزنی دوباره آنها ادامه پیدا کرد تا در ماه های منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امیدها بیشتر از قبل شود.

ورزش سه: خیلی سال پیش بود طرفداران فوتبال در ایران هر هفته با خبرهای مبنی بر درخشش ستاره ها در لیگ های معتبر اروپایی سر از پا نمی شناختند. روندی که نزدیک به یک دهه با افول بازیکنان ایرانی قطع شد تا دیگر کمتر کسی امیدوار به تکرار آن روزهای شیرین باشد؛ اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و با پوست اندازی فوتبال ایران شاهد رشد و پیشرفت بازیکنانی از نسل تازه فوتبال ایران بودیم که حالا چند نفر از آنها نه تنها به ستاره تیم های خود تبدیل شدند، بلکه برای آقای گلی و پاسور برتر گل از شانس بسیار زیادی برخوردار هستند.

تنها کافی است به عملکرد خیره کننده سه لژیونر آماده این روزهای فوتبال ایران در یونان، بلژیک و هلند نگاهی اجمالی داشته باشید تا پی ببرید چرا باید به درخشش ایران در روسیه ۲۰۱۸ با وجود چنین بازیکنان آماده و سرحال و در عین حال سایر بازیکنان حال حاضر تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش دل بست. کریم انصاری فرد و کاوه رضایی آقای گل های یونان و بلژیک هستند و علیرضا جهانبخش به عنوان لشگر یک نفره باشگاه آلکمار نقش تعیین کننده ای در ایستادن این تیم در بین سه تیم برتر آردیویسه ایفا کرده است. به بهانه درخشش آنها نگاهی سطحی داشتیم بر عملکرد غیرقابل باور این بازیکنان در سه لیگ معتبر این روزهای فوتبال اروپا.

سوپرلیگ یونان

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

انصاری فرد؛ کریم آقای گل

یکی از عجیب ترین اتفاقات در دوران فوتبال را این فصل تجربه کرد، چون در روزهای ابتدایی فصل بنسیک هسی سرمربی آلبانیایی وقت باشگاه المپیاکوس نام کریم انصاری فرد را در فهرست مازاد قرار داد تا این ستاره ایرانی که تنها نیم فصل از حضورش در قهرمان یونان می گذشت با شایعات و تردیدهای زیادی در تیم مطرح آتن روبرو شود. نام او از فهرست اروپایی خارج شد و هر روز شایعات زیادی پیرامون بازگشتش به پانیونیوس نقل محافل خبری آتن شد؛ اما اخراج هسی و بازگشت تاکیس لمونیس زمینه خوشبختی دوباره انصاری فرد را فراهم کرد تا او به مهره اصلی خط حمله تبدیل شده و با زدن ۷ گل در ۱۱ بازی موفق به کسب آقای گلی و بازگرداندن المپیاکوس به صدرجدول و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شد. ستاره ۲۷ ساله ایرانی به قدری در ترکیب تیم یونانی درخشید که در هفته های گذشته هم بر میزان محبوبیت او نزد طرفداران این باشگاه افزوده شد هم این که سران باشگاه را وادار به بررسی تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی کرد تا مانع جدایی او شوند.

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

ژوپیرلیگ بلژیک

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

کاوه رضایی؛ آقای گل جنگجو

ستاره فصل گذشته استقلال بعد از جدایی پر حرف و حدیث از جمع آبی های پایتخت خیلی زود جای ویژه ای در دل طرفداران، مربیان و مالکان باشگاه پیدا کرد. کاوه رضایی که به اذعان مهدی بیات مالک ایرانی شارلروا در ابتدا با تردیدهای زیادی جذب شد زودتر از آن چه پیش بینی می شد جای ثابتی در ترکیب اصلی مد نظر فلیس ماتزو پیدا کرد، جنگندگی و تعصب مثال زدنی ستاره ۲۵ ساله ایرانی توام شد با روشن شدن موتور گلزنی و پاسوری او در پیشانی خط حمله گورخرهای شهر شارلروا تا هر هفته شهرت پدیده جدید و ایرانی بیشتر از قبل شود. کاوه با درک شرایط بازی در بلژیک و هماهنگی بیشتر با زوج پرویی خود در خط حمله چنان تاثیرگذار ظاهر شد که هر هفته تعریف و تمجیدها از این بازیکن بیشتر شد و نه تنها مربیان و هم تیمی های او در شارلروا که بسیاری از کارشناسان و برنامه تلویزیونی ورزشی بلژیک از او به عنوان پدیده فصل نام بردند. ۹ گل در کنار ۴ پاس گل در ۱۸ بازی این فصل فوتبال بلژیک کاوه رضایی را به آقای گل جدید ژوپیرلیگ و ستاره شارلروا تبدیل کرد تا چشم بسیاری از باشگاه های بزرگ همچون اندرلخت به دنبال جذب این ستاره ایرانی باشد.

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

آردیویسه هلند

کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما

علیرضا جهانبخش؛ لشگر یک نفره AZ

در سومین فصل از حضور در باشگاه آلکمار به ستاره بی چون و چرای این تیم در فصل جاری آردیویسه تبدیل شد. علیرضا جهانبخش مرد شماره ۷ سرخپوشان AZ بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در راه قرار گرفتن آلکمار در کورس قهرمانی این فصل هلند بود. ستاره ۲۴ ساله ایرانی در ۱۶ بازی که برای آلکمار به میدان رفت با به ثمررساندن ۷ گل و دادن ۶ پاس گل نه تنها در جمع برترین گلزنان قرار گرفت بلکه در امر گلسازی نیز دومین پاسور برتر هلند شناخته شد تا با این عملکرد از او به عنوان لشگر یک نفره AZ نام برده شود. درخششی که روز گذشته برابر تیم قدرتمند و مطرح آژاکس هم ادامه یافت؛ اما هم تیمی هایش نه قدر پنالتی که گرفت و گل کرد را دانستند نه قدر پاس گل های جالب توجهی که از دقیقه اول تا آخرین دقیقه وقت های تلف شده به کابوسی برای آژاکسی ها تبدیل شده بود. مسلما همین درخشش جالب توجه بود که باعث شد تا توجه باشگاه های بزرگ اروپایی به وینگر راست تکنیکی و سرعتی آلکمار جلب شود و در اولین گام باشگاه ناپولی پیشنهادی ۵ میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ارائه بدهد.
کاوه و کریم و جهانبخش؛ چقدر خوبیم ما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد دانیالی

      حالا کریم و جهانبخش چند سالی هستن اروپا فوتبال بازی میکنن ولی خدایی کاوه رضایی کار بزرگی انجام داد تو اولین فصل فوتبالی اوروپاییش خودشو طوری با شرایط وفق داده که همه براش سر دست میشکونن.... لایک به همه بازیکنان ملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج