۶۴۸۱۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

الهه حصاری: دوست دارم دوباره به تلویزیون برگردم

الهه حصاری در پاسخ به این سوال که تمایل بیشتری به حضور در سینما دارد یا تلویزیون توضیح داد:من قبل از سریال «هشت و نیم دقیقه» در سینما حضور داشتم و بعد از ۷سال کار در سینما وارد تلویزیون شدم.بعد از آن هم چون اولویتم با سینما بود به سینما بازگشتم.دوست دارم مجدد وارد تلویزیون شوم ،البته با یک تیمی مانند تیم «هشت و نیم دقیقه» با یک فیلمنامه حرفه ای و جذاب.درکل برایم نقش و فیلمنامه خوب اولویت است.

خبرگزاری صبا:‌ الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون در ارتباط با وضعیت فیلمنامه ها و پیشنهاداتی که به وی می شود به صبا گفت:اگر خیلی بخواهم مثبت به قضیه نگاه کنم،خوب و امیدوارکننده است و فکر می کنم اتفاقات خوبی در راه جشنواره فجر امسال است.

وی در پاسخ به این سوال که تمایل بیشتری به حضور در سینما دارد یا تلویزیون توضیح داد:من قبل از سریال «هشت و نیم دقیقه» در سینما حضور داشتم و بعد از ۷سال کار در سینما وارد تلویزیون شدم.بعد از آن هم چون اولویتم با سینما بود به سینما بازگشتم.دوست دارم مجدد وارد تلویزیون شوم ،البته با یک تیمی مانند تیم «هشت و نیم دقیقه» با یک فیلمنامه حرفه ای و جذاب.درکل برایم نقش و فیلمنامه خوب اولویت است.

او در جواب این سوال که برنامه ای برای حضور در تئاتر هم دارد یا خیر؟ گفت:امسال پیشنهادات زیادی در زمینه تئاتر داشتم . خودم هم خیلی دوست دارم این حوزه را به طور حرفه ای دنبال کنم، ولی هنوز چیزی که دلم می خواسته است اتفاق نیفتاده.البته در این حین پیشنهادی بود که دوستش داشتم، ولی به دلیل اینکه تداخل داشت نمی توانستم سر آن کار باشم.

حصاری در اتباط با فعالیت های اخیرش توضیح داد:در حال حاضر مشغول به کاری هستم که با نظر تهیه کننده کار نمی توانم اطلاعاتی از آن ارائه کنم.امسال من ۳فیلم سینمایی داشتم که آخرین کارم حدود یک ماه است که تمام شده.یکی از کارها فیلم آقای اصغر نعیمی بود با نام «هایلایت» با تهیه کنندگی آقای ساسان سالور، دومی فیلم سینمایی «کروکودیل»با کارگردانی مسعود تکاور و آخرین کار سینمایی ام فیلم «ترانه»با کارگردانی مهدی صاحبی است که اولین کار سینمایی اوست .این سه کار را بسیار دوست داشتم.

او در پاسخ به این سوال که علاقه مند به ایفای چه نوع نقشی است؟ گفت:دوست دارم نقش هایی را بازی کنم که از شخصیت خودم بسیار دور است،با اینکه کار سخت تر شده و باعث می شود به سمت آن شخصیت بروی و کشفش کنی.شخصیت هایی که احساس می کنم در اجتماع حضور دارند، ولی از من الهه حصاری دور هستند برایم بسیار جذاب است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      ماهم تورو دوست داریم!

    • بدون نام

      ما دوس نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج