جاباما
۶۴۸۱۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منجی سابق استقلال منجی امروز مشکی پوشان

عنایتی ریسک بزرگی کرد او در حالی که مشکی‌پوشان اوضاع خوبی نداشت قبول کرد هدایت این تیم را به عنوان نفر اول برعهده بگیرد.

ایران ورزشی: عنایتی ریسک بزرگی کرد او در حالی که مشکی‌پوشان اوضاع خوبی نداشت قبول کرد هدایت این تیم را به عنوان نفر اول برعهده بگیرد. تلاش او این روزها این است که بتواند تیمش را برای نیم فصل دوم به خوبی آماده کند. عنایتی به دنبال جذب بازیکنانی است که بتوانند نقاط ضعف تیمش را برطرف کنند. دو دیدار پایانی مشکی‌پوشان در نیم فصل اول نشان داد عنایتی و شاگردانش این توانایی را دارند که با شروع مجدد بازی‌ها نتایج بهتری کسب کنند. هر چند اوضاع مشکی‌پوشان خوب نیست اما شاید آبی‌پوش سابق بتواند منجی این تیم شود. برای این کار عنایتی روزهای سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان مشهد اوضاع خوبی در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نداشت و با وجود تغییرات چند باره روی نیمکت این تیم، مشهدی‌ها نتوانستند در رویارویی با حریفان به نتیجه دلخواه برسند. در حالی که اکبر میثاقیان ناکامی‌ها را درو می‌کرد، مسوولان مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان دست به دامن علیرضا مرزبان شدند تا بلکه با این مربی که سابقه خوبی در پدیده داشت و البته در لیگ یک هم کارنامه قابل قبولی داشت، بتوانند نتایج بهتری کسب کنند اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که گفته می‌شد مرزبان قصد دارد در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر، از فرصت نقل و انتقالات استفاده و نفرات جدیدی را به تیم مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان اضافه کند، به یک باره خبر جدایی این سرمربی از مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در رسانه‌ها پیچید و اتفاقاً تایید هم شد. با جدایی مرزبان این تیم مشهدی تا نیم‌فصل رقابت‌ها دو بازی پیش رو داشت و به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی جدید برای مسوولان این تیم مشهدی کار سختی باشد اما آنها بدون توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها، رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی اعلام کردند تا این بازیکن سابق استقلال و چند تیم دیگر و البته مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان این بار با پستی جدید و البته مسوولیتی سنگین در راس تیم قرار گیرد.
رضا عنایتی روزهای خوبی هدایت تیم را در دست نگرفت؛ اول اینکه دو بازی بسیار سخت در انتظار مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان بود و دوم شرایطی بود که مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در جدول رده‌بندی داشت. حضور مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در انتهای جدول و با اختلاف امتیاز زیاد با سایر تیم‌ها، باعث می‌شد کسی جرات حضور در این تیم را نداشته باشد اما به هر حال عنایتی تجربه اول را با تیمی آغاز کرد که می‌دانست روزهای سختی خواهد داشت. مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در اولین بازی با عنایتی باید در بازی شهرآورد به میدان می‌رفت. بر همین اساس کسی انتظار نداشت، شهرآورد مشهد به نفع مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان مشهدی تمام شود. بر عکس انتظارها و در حالی که رقیب بهترین دوران فوتبالی‌اش را سپری می‌کرد، مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان توانست بازی قابل قبول‌تری به نمایش بگذارد و تا دقایق پایانی بازی، در برابر پدیده مقاومت کند. مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان با عنایتی شهرآورد را باخت اما بازی خوب شاگردانش از دیده‌ها دور نماند. در هفته پایانی لیگ برتر این ‌بار بازی سخت‌تری در انتظار شاگردان عنایتی بود؛ مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در حالی باید به مصاف پارس جنوبی می‌رفت که این تیم تازه صدر جدول را از دست داده بود و قطعاً برای پیروزی به میدان می‌آمد.
این بازی هم با باخت مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان به پایان رسید اما باز هم شاهد اقرار بسیاری از کارشناسان به بازی بهتر این تیم بودیم. مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان با کمترین فاصله و با یک گل از روی نقطه پنالتی و آن هم در دقیقه 96، بازی را واگذار کرد. دو بازی پایانی مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان امتیازی برای این تیم نداشت اما یک پیام بسیار خوب داشت؛ اینکه این تیم با عنایتی روزهای بهتری خواهد داشت. با وجود این می‌توان گفت تعطیلی نیم‌فصل بهترین فرصت برای عنایتی و تیمش خواهد بود تا بتواند با عوض کردن ساختار و تفکر مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیرد. به طور حتم عنایتی در فکر و اندیشه صعود تیمش در جدول رده‌بندی است و بر همین اساس او این روزها، سر شلوغی دارد و به شدت درگیر ساختن تیمش برای نیم‌فصل دوم است. او در این باره می‌گوید: «همه چیز بهتر از گذشته است، از نظر مالی کمی به بچه‌ها رسیدگی شده و در انتظار هستیم باز هم به بازیکنان مبالغی پرداخت شود. خوشبختانه این تعطیلات فرصت خوبی است تا بتوانیم ضعف‌هایمان را در نفرات و تاکتیک برطرف کنیم.»

طی یکی دو روز گذشته زمزمه‌هایی درباره جذب بازیکنان جدید برای مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان به گوش می‌رسید و گفته می‌شود برخی بازیکنان نفت به مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان خواهند رفت. از جمله اینکه امین منوچهری و امیر‌حسین فشنگچی در مسیر رفتن به مشهد هستند و به زودی به مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان خواهند پیوست. عنایتی در این باره اینطور توضیح می‌دهد: «همانطور که گفتم در تلاش هستیم نقاط ضعف تیممان را برطرف کنیم و البته در این راستا به دنبال جذب بازیکنان جدید هم هستیم اما هنوز بازیکنی قطعی نشده و حتما در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

با وجود اینکه تمام تمرکز عنایتی و تیمش بر بهتر شدن است و تلاش مضاعف این مربی کشورمان کاملا مشهود است اما همچنان حواشی دست از سر مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان برنمی‌دارد و اخباری در باره درگیری عنایتی با برخی هواداران وجود دارد که عنایتی آنها را تکذیب کرده است. با این حال به جرات می‌توان گفت مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان با این شرایط در نیم‌فصل دوم با عنایتی روزهای بهتری را سپری خواهد کرد و شاید بازیکن آبی‌پوش سال‌های قبل این‌ بار ناجی مشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان مشهدی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج