۶۴۸۲۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

قرار است بهنام برزای و محسن کریمی امروز به لیست تیم فوتبال استقلال اضافه شوند.

خبرگزاری تسنیم: با توجه به جدا شدن حسن بیت‌سعید و یعقوب کریمی از استقلال، مسئولان این باشگاه امروز (سه‌شنبه) قرارداد محسن کریمی و بهنام برزای را در هیئت فوتبال ثبت خواهند کرد. در صورتی که باشگاه برای دریافت کارت بازی برزای و کریمی اقدام کند، این دو بازیکن می‌توانند فردا در بازی مقابل ایرانجوان بوشهر به میدان بروند. کریمی به دلیل مصدومیت از لیست استقلال کنار گذاشته شد و این در حالی بود که مصدومیت او چند هفته بیشتر طول نکشید. برزای هم طبق نظر سرمربی وقت استقلال در لیست تیم نبود و به همین دلیل یک نیم‌فصل بیرون نشست.

استقلالی‌ها در نقل‌وانتقالات به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند و وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان اعلام کرده است که این بازیکن به زودی به ایران می‌آید. استقلالی‌ها برای حضور این بازیکن باید یک بازیکن دیگر را از لیست خارج کنند. مجتبی جباری گزینه مدیران باشگاه بود، اما جلسه اخیر شفر و جباری معادلات را به‌هم زد و باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی خواهند گفت. سجاد شهباززاده هم از ذوب‌آهن پیشنهاد داشت، اما باشگاه استقلال در پاسخ به درخواست نامه طرف اصفهانی اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارند.

هرایر مگویان، مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال هم برای خودش داستان جالبی دارد. این بازیکن هم با یک تصمیم عجیب پس از گذشت یکی دو هفته از لیگ از لیست استقلال کنار گذاشته شد و مسئولان باشگاه مجبور شدند علاوه بر فسخ قراردادش به مانند سایر بازیکنان در فصل جاری به این بازیکن پرداختی داشته باشد. تکلیف این بازیکن هنوز مشخص نشده است و باید دید مسئولان استقلال چه فکری برای او خواهند کرد. مدافع ارمنستانی استقلال از طریق وکیل خود خواستار دریافت مطالباتش در سه فصل گذشته هم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج