۶۴۸۲۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلودگی هوا بهانه نفتی‌ها برای تعطیلی تمرینات

وضعیت تمرین بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران مشخص نیست و هنوز تکلیف کادرفنی جدید این تیم هم معلوم نشده است.

خبرگزاری فارس: با خداحافظی حمید درخشان از بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران، جهانیان که مالکیت این باشگاه را بر عهده دارد بلافاصله اعلام کرد توافقات خوبی با آتیلا حجازی برای سرمربیگری در این تیم به دست آمده و از طرفی هم این مربی در مصاحبه‌ای که انجام داد گفته که به توافقات نهایی با مدیران باشگاه نفت رسیده و در حال انتخاب دستیارانش برای حضور در کادرفنی نفت تهران است.

از طرفی هم بازیکنان نفت که از مشکلات عدیده و مالی این باشگاه به ستوه آمده‌اند اعلام کرده بودند که تا مشکلات حل نشود در تمرینات این تیم حاضر نخواهند شد و روز گذشته هم تمرین این تیم برگزار نشد؛ هر چند که اعلام شد تعطیلی تمرین به دلیل آلودگی هوا بوده اما این در حالی است که سایر تیم‌های تهرانی در همین وضعیت آب و هوایی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

حالا اما وضعیت نفتی‌ها هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که تمرین امروز هم برگزار نشود چرا که به بازیکنان نفت زمان و مکان تمرین اعلام نشده و به نظر می‌رسد به بهانه آلودگی هوا شاید امروز هم تمرین بازیکنان نفت برگزار نشود.

از طرف دیگر وضعیت آتیلا حجازی هم برای عقد قرارداد با باشگاه نفت هنوز قطعی نشده چرا که توافقات نهایی هنوز به دست نیامده و حتی این احتمال می‌رود که حضور حجازی در تیم نفت ملغی شود. هنوز وضعیت کادرفنی قبلی نفت مشخص نیست و حجازی هم نه تنها به جز یک نفر سایر دستیاران خود را مشخص نکرده بلکه با مسئولان باشگاه نفت تهران هنوز به توافقات نهایی دست پیدا نکرده است.

در حالی این وضعیت برای تیم نفت به وجود آمده که این تیم باید طبق برنامه سازمان لیگ روز جمعه در رشت به مصاف سپیدرود برود و مشخص نیست با تعطیلی تمرینات نفت و اینکه هنوز وضعیت کادرفنی این تیم مشخص نشده چطور قرار است نفتی‌ها به رشت رفته و به مصاف تیم نماینده این شهر در لیگ برتر بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج