جاباما
۶۴۸۳۳۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اکبرپور: استقلال باید در خط حمله تقویت شود

مربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد گفت:با مجتبی جباری صحبت کردیم و گفت فکرش به استقلال است و هیچ نظری به ما نداده، در حال حاضر منتظر جواب مجتبی جباری هستیم.

خبرگزاری فارس: سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد گفت: من تقریباً یک هفته‌ است که به تیم مشکی‌پوشان اضافه شدم، شرایط نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده است، دوستان در نیم‌فصل اول زحمت کشیدند و تیم آشفته‌ای را بستند، شرایط تیم نسبت به نیم‌فصل اول کمی بهتر است امیدوارم در ادامه شرایط بهتر شود. به دنبال تقویت تیم هستیم تا بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

وی در ادامه در خصوص شرایط مالی مشکی‌پوشان نیز گفت: از لحاظ مالی شرایط خوبی نداریم، خیلی بستر برای تیم آماده نیست، حیف است تیمی که قدمت دارد، هواداران خوبی در مشهد دارد شرایط مالی سختی داشته باشد، امیدوارم در ادامه بستر و امکانات برای تیم فراهم‌ شود.

اکبرپور درباره دوستی چندساله خود با رضا عنایتی نیز گفت: من زمانی که به استقلال آمدم با عنایتی دوست بودم و خوشحالم دوستی‌مان تا به امروز ادامه داشته و در حال حاضر به عنوان مربی با رضا عنایتی کار می‌کنم. امیدوارم در ادامه با هم بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی در ادامه در خصوص مصدومیت حنیف عمران‌زاده نیز گفت: حنیف زمانی که به تیم اضافه شد مصدومیتی داشت، تمرینات خودش را به صورت منظم انجام داد، امیدوارم که در یکی دو روز آینده به تیم مشکی‌پوشان کمک کند.

اکبرپور در خصوص اینکه آیا بازی‌های مشکی‌پوشان در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود نیز گفت: صحبت‌هایی انجام شده، به دنبال این هستیم تا بازی‌های مشکی‌پوشان در ورزشگاه مدرن و خوب امام رضا برگزار شود اما در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.

مربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در خصوص جدایی شربتی و پیوستنش به تیم تراکتورسازی و چالش‌هایی که در خصوص این انتقال صورت گرفت، اظهارداشت: متأسفانه تیم‌هایی هستند که نه از مشکی‌پوشان بلکه بسیاری از تیم‌ها به عنوان سرباز، بازیکن می‌گیرند. خیلی راحت بازیکنی که برای ما تأثیرگذار بود و ما واقعاً به او احتیاج داشتیم را از ما گرفتند، بعد از پایان نیم‌فصل اول شربتی با تیم تمرین نکرد و بعد متوجه شدیم قراردادش را فسخ کرده و به تراکتورسازی رفته است. این اتفاق باعث شد که کادر فنی از این موضوع ناراحت شود، امیدواریم یک برنامه‌ریزی شود تا بازیکن در ابتدای نقل و انتقالات وضعیت سربازی‌اش مشخص شود، این اتفاق باعث می‌شود باشگاه بداند با چه بازیکنی قرارداد می‌بندد و چه بازیکنی سرباز است که در پایان نیم‌فصل از تیم جدا نشود.

بازیکن سابق استقلال نیز در خصوص شرایط فعلی آبی پوشان در لیگ برتر گفت: به نظرم استقلال باید در ۲ نقطه تقویت شود و یکی از مهمترین نقاطی که ضعف دارد تقویت خط حمله است که باید ۱۰۰ درصد قدرتمند شود، اگر قرار است با بازیکن داخلی مذاکره کنند باید هرچه سریعتر مذاکرات نتیجه داشته باشد و اگر قرار است بازیکن خارجی بیاید به دنبال بازیکن بی‌کیفیت نباشند چرا که استقلال خیلی از بازیکن بی‌کیفیت ضربه خورده است. متأسفانه بازیکن خارجی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس وارد می‌شوند بعد از تیم بیرون انداخته می‌شوند و طبعاً به دنبال شکایت به AFC و فیفا هستند تا حق و حقوق‌های خود را از باشگاه بگیرند که بعدها متوجه می‌شویم استقلال یا قرار است از آسیا محروم شود یا خطر کسر امتیاز در انتظار باشگاه‌های بزرگ است.

مربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد در پایان درخصوص مذاکره با مجتبی جباری نیز، گفت: با مجتبی جباری صحبت کردیم، به ما گفت فکرم به استقلال است و جز این به هیچ تیمی فکر نمی‌کنم، هیچ نظری به ما نداده، در حال حاضر منتظر جواب مجتبی جباری هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه الدنگ این تیم چه قدمتی داره مگه تازه سه چهارساله اومده توفوتبال بعدتومیگی حیفه تیمی بااین قدمت واقعاکه بعضیا واسه پول چکارایی که نمیکنن شیشتاییا

    • وحید

      معلومه هیچی از فوتبال نمیفهمی قدمت یه تیم یعنی از روز تاسیس باشگاه نه اینکه چندفصل تو لیگ برتر بوده پس نظر الکی نده لنگی

    • سنا

      بیسواد قدمت این تیم خیلی زیاده تو الدنگی که هنوز نفهمیدی این تیم همون ابومسلم است الکی حرف میزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه نفهم بازم میگم این تیم هیچ ربطی به ابومسلم نداره بیسواد کیسه حداقل ازبزرگترت بپرس این تیم فقط چندساله تاسیس شده باورنداری ازعمرعبدالرحمن بپرس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج