۶۴۸۳۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انهدام ۳۰ باند و دستگیری ۱۳۷ سارق و قاچاقچی

رئیس پلیس پایتخت گفت: در بحث آلودگی هوا عملاً پلیس در این رابطه عمل می‌کندو بقیه فقط شعار می‌دهند؛ مأموران پلیس در ۵۰۰ نقطه تهران مستقر شده و پلیس راهور تهران در آمادگی صد درصد است.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پایتخت گفت: در بحث آلودگی هوا عملاً پلیس در این رابطه عمل می‌کندو بقیه فقط شعار می‌دهند؛ مأموران پلیس در ۵۰۰ نقطه تهران مستقر شده و پلیس راهور تهران در آمادگی صد درصد است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان خشن و سارقان منزل و خودرو در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله جدیدی از عملیات پلیس آگاهی فاتب با استفاده از تمامی معاونت‌ها و پایگاه‌های آگاهی تهران بزرگ از روز گذشته آغاز شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این عملیات بعد از دو تا سه هفته کار اطلاعاتی و رصد و بررسی و تعقیب و مراقبت انجام گرفت.

سردار رحیمی اعلام کرد: در این عملیات یک باند مرتبط با جرائم سرقت منزل، قاچاق کالا، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه و محکومین فراری متلاشی شدند.

وی گفت: ۱۳۷ نفر در این رابطه دستگیر شده که به هزاران فقره سرقت، زورگیری و... اعتراف کردند.

این عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ در خصوص عملکرد پلیس در بحث آلودگی هوا اظهار داشت: عملاً پلیس فقط در این رابطه عمل می‌کند و بقیه فقط شعار می‌دهندغ پلیس طرح زوج و فرد از درب منزل را شروع کرده مأموران پلیس با استقرار در ۵۰۰ نقطه نسبت به برخورد با خودروهایی که بدون مجوز در محدوده طرح تردد کنند،‌برخورد می‌کند.

وی گفت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از روز گذشته در آمادگی صد درصد است؛ اما باید گفت: چاره کار فقط این نیست و این اقدامات، مسکن بوده و مقطعی جواب می‌دهد؛ چراکه سال‌های سال است با این مشکل مواجهیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: باید برای جایگزینی خودروهای فرسوده و مینی‌بوس‌ها کاری کرد؛ چراکه بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد آلودگی در تهران از خودروها و موتورسیکلت‌هاست.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت عنوان کرد: همکاران ما از ۵.۵ صبح در ۵۰۰ نقطه بزرگ اعم از معابر، مناطق و میادین حضور فعال داشته و نسبت به برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام می‌کنند.

وی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص تجهیز مأموران پلیس به ماسک‌های ویژه گفت: برای مأموران ماسک تهیه شده و تیم‌های پزشکی و بهداری ناجا به‌طور فعال در خیابان‌ها حضور دارند و نسبت به توجیه مأموران به استفاده از ماسک و همچنین برطرف کردن مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت به موضوع دستگیری سارقان در شب گذشته پرداخت و گفت: ۷۵ نفر از این ۱۳۷ نفر دستگیرشده یعنی حدود ۵۵ درصد آنها دارای سابقه کیفری و تعدد دستگیری هستند.

وی گفت: دو باند جعل و کلاهبرداری که به انواع مهرها و اسناد و مدارک تحصیلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد مجهز بوده و آنها را جعل می‌کردند، منهدم شدند؛ ۷ نفر اعضای این باندها شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی به کشف مقادیر قابل‌توجهی کاغذ، پوشاک و سایر وسایل قاچاق در این طرح پرداخت و گفت: ‌ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه بالغ بر ۴ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: ۶۰۰ درصد میزان دستگیری معتادان متجاهر افزایش یافته؛ و گشت‌های ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌طور شبانه نیز انجام می‌شود و باید گفت طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر هر روزه انجام می‌شود اما بسیاری از آنها را به دلیل مشکلات و بیماری‌های خاص بهزیستی پذیرش نمی‌کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: از روز گذشته طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه در پلیس تهران رقم خورد تا بتوان بر این امر مدیریت کافی را داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج