۶۴۸۵۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آرفی: از فيفا حكم گرفتم، تخفيف هم نمی‌دهم

اشپيتیم آرفي مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با اينكه بازيكن مهم و تأثيرگذاري براي اين تيم در فصل‌هاي نهم و دهم نبود اما طلب بزرگي از اين باشگاه داشت.

خبرورزشی: اشپيتیم آرفي مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با اينكه بازيكن مهم و تأثيرگذاري براي اين تيم در فصل‌هاي نهم و دهم نبود اما طلب بزرگي از اين باشگاه داشت.آرفي بارها به دنبال توافق با مديران مختلف باشگاه بود اما هرگز به حرف‌هاي او ترتيب اثر داده نشد. او چند سال پيش به فيفا شكايت كرد اما فيفا شكايت او را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران ارجاع داد. بي‌اثر ماندن شكايت آرفي در فدراسيون باعث شد او دوباره به فيفا شكايت كند و حكم بگيرد. با اين حكم، باشگاه پرسپوليس محكوم به پرداخت ۱۰۹ هزار يورو (نزديك به ۵۴۵ ميليون تومان) شده است. آرفي حتي از طريق يك وكيل در تهران، حكم فيفا را به انضمام احكام كميته انضباطي ايران به AFC ارسال كرده تا زودتر به پولش برسد.
عصر ديروز با اشپيتیم گفت‌وگوي كوتاهي داشتيم. او كه به زبان فارسي تسلط كامل دارد، به ما گفت: «من در تعطيلات كريسمس در كوزوو و آلمان خواهم بود اما مسائل مربوط به طلبم از پرسپوليس را پيگيري مي‌كنم. حكم نهايي فيفا را گرفته‌ام و اين هفته به باشگاه پرسپوليس هم مي‌رسد. آنها اعلام كرده‌اند من از پرسپوليس طلبكارم و بايد باشگاه ۱۰۹ هزار يورو را بدهد چون سال‌ها از اين طلب مي‌گذرد، من حتي يك سنت به پرسپوليسي‌ها تخفيف نمي‌دهم و حاضر نيستم به صورت اقساطي به پولم برسم. باشگاه بايد تمام پولم را بدهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج