۶۴۸۵۲۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

لیگو ام ۹ معرفی شد

اولین گوشی اقتصادی و تمام‌صفحه دنیا با ۴ دوربین

لیگو ام ۹ (Leagoo M۹) با نمایشگر تمام‌صفحه، چهار دوربین و قیمت بسیار پایین ۸۰ دلار معرفی شد. در ادامه، نگاهی به امکانات و مشخصات لیگو ام ۹ خواهیم داشت.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: لیگو ام ۹ (Leagoo M۹) با نمایشگر تمام‌صفحه، چهار دوربین و قیمت بسیار پایین ۸۰ دلار معرفی شد. در ادامه، نگاهی به امکانات و مشخصات لیگو ام ۹ خواهیم داشت.
اولین گوشی اقتصادی و تمام‌صفحه دنیا با 4 دوربین

لیگو بعد از تمرکز بر روی بازار محصولات رده بالا و عرضه گوشی هایی همچون S۸ و S۸ Pro، گوشی هوشمند T۵c را برای رقابت در بازار میان رده روانه بازار کرد. حالا نیز نوبت به لیگو M۹ رسیده تا با سخت افزار مناسب و قیمت فوق‌العاده پایین، کاربرانی اقتصادی را هدف قرار دهد.

این محصول جدید با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با وضوح ۸۴۰×۱۲۸۰ و نسبت ۱۸:۹، به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی ال جی تجهیز شده و تراشه مدیاتک MT۶۵۸۰T با پردازنده چهار هسته‌ای مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. با کاهش حاشیه‌های صفحه، سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی تعبیه شده است.

اما مهم‌ترین ویژگی این تلفن هوشمند چینی که در کنار نمایشگر تمام‌صفحه، سازندگان مانور زیادی روی آن می‌دهند، وجود دوربین‌های دوگانه پشتی ۸+۲ مگاپیکسلی و سلفی ۵+۲ مگاپیکسلی است. در این صورت، دارندگان گوشی های رده پایین هم می‌توانند از ویژگی بسیار خوبی که در گذشته فقط مخصوص پرچمداران بود، برخوردار شوند.

گوشی جدید لیگو که هم‌اکنون پیش‌فروش آن از طریق وب‌سایت "Banggood" آغاز شده است، از فردا با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه این گوشی بصورت عمده وارد ایران بشه چون قیمتش پایینه پس قطعا مالیاتش هم پایین خواهد بود، چون اینطوری پول کمی به جیب اداره گمرک و مالیات میره اینطوری اونها هم محبورند بازم پول آب و نفت و گاز و بنزین رو اضافه کنند این طوری بازم اصلا به نفع ما نیست خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج