۶۴۸۶۳۴
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

پیشنهاد شهرداری برای افزایش قیمت بنزین در پایتخت

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر اضافه شدن ۱۵۰ تومان به ازای هر لیتر بنزین در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری فارس: اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با حضور رئیس کتابخانه‌های عمومی و اعضا تشکیل شد.

وی افزود: رئیس کتابخانه‌های عمومی در این جلسه عنوان کرد که بودجه‌ آنها برای کتابخانه‌ها بسیار کم است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: همچنین طبق گزارش اعلام شد بیش از هزار کتابخانه به صورت تک نفره اداره می‌شود؛ همچنین موضوع پروژه‌های نیمی تمام این بخش مورد بحث قرار گرفت که ۱۵ تا ۲۰ سال است دست نخورده مانده است.

«همچنین بحث زمین‌هایی برای ساخت کتابخانه بودجه کافی ندارند هم مورد بحث قرار گرفت و درخواست داشتند که در بودجه ۹۷ تخصیص اعتباری برای آنها در نظر گرفته شود چرا که در آمد پایداری ندارند.»

وی در ادامه تشریح جزئیات نشست مذکور یادآور شد: آقای مکارم از بخش توسعه و منابع شهرداری تهران هم در این جلسه به بیان مباحثی درباره شهرداری‌ها پرداخت.

سلیمی ادامه داد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده موضوع آلودگی هوا، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک از اولویت‌های

اصلی مردم عنوان شد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: صحبتی دیگری که در جلسه امروز انجام شد بحث منابع پایدار شهرداری بود که ۲۱ درصد منابع آنها پایدار و ۷۱ درصد منابع غیر پایدار است؛ لذا پیشنهادی که داشتند روی قیمت تمام شده بنزین در شهر تهران بود که مبلغ ۱۵۰ تومان روی هر لیتر اضافه شود تا منابع مالی آنها تامین شود و همچنین آلودگی شهر تهران را کمترکند. بنابراین مقر شد این پیشنهادات را آماده و به کمیسیون ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در تشریح بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از سازمان انرژی اتمی، گفت: اعضا از قلب راکتور هسته‌ای تهران و همچنین آزمایشگاه‌های تولید داروهایی تشخیص انواع بیماری‌ها بازدید کردند.

وی ادامه داد: با توجه به بازدیدهای انجام شده، دریافتیم که در بخش صنعت این سازمان نزدیک ۵۰ نمونه دارو تولید می‌کند، همچنین ۱۷۰ مرکز پزشکی داریم که دارای پزشکی هسته‌ای هستند و از این طریق ارتزاق می‌شوند و نزدیک ۸ کشور هم وجود دارد که این داروها را به آنجا صادر می‌کنیم، اکنون هم روز به روز به این درخواست‌ها اضافه می‌شود.

سلیمی همچنین یادآور شد: قطعا ما اگر سرمایه‌گذاری‌هایی خوبی را در بحث تولید رادیو داروها را داشته باشیم از لحاظ ارز آوری و استفاده صلح آمیز باری کشور بسیار مفید باشد و نشان دهد که بحث هسته‌ای ما صلح آمیز است که به نظر من ظرفیت بسیار خوبی است که در این زمینه کار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اين هم عاقلشون
      همه چيز رو با تبيه مادي و پولي حلش كنن
      خدايا مارو نجات بده

    • بدون نام

      اره خوبه بنزین و گازوئیل در تهران قیمتش بالا باشد

    • بدون نام

      شهرداری این پیشنهاد احمقانه را از کجا آورده.

    • بدون نام

      شهردارفکرمیکنه همه مردم مثل اون پولدارن

    • محمد سلطان

      این اقدامات شهرداری از روی بی خردی است! کجای دنیا بنزین را گران میکنند تا مردم ماشین سوار نشوند! داریم به سمت قرون وسطی میرویم! ...

    • بابک

      با افزایش بنزین مشکل اختلاسها هم حل میشه .همچنین مشکلات دیگه کشور و سو مدیریت هیچ نقشی در هیچ مشکلی ندارد .

    • بدون نام

      عادت کرده ایم به‌این حرفها؟؟؟فقط افزایش افزایش.مگه نمیشه حتی یک بار هم‌از کاهش قیمت حرف بزنین؟؟؟آلودگی هوا کارشناس تخصصی میخواد نه حباب بنزین....

    • . . .

      نجفی و هاشمی مولتی میلیاردر ها ، بایدم بگه بنزین گران شود

    • اریا

      بخدا اگه بشه لیتری صد هزار تومان تا دست ها کجه تا غیرکارشناسانه کار میشه تا ماشین بی کیفیت تولید میشه وتا رالطه بازیه هیچ کاری نمیتوانید بکنید

    • بدون نام

      یکدفعه بگید فقیرها برن بمیرن چون فقط همین مسافرکشی برای گذران زندگیشون مونده که اونم ازشون میخواهید بگیرید پولدارا که ککشونم نمیگزه وقتی پول گوشت کیلویی1میلیونی رو دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج