۶۴۸۷۷۹
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

این بار عادل فردوسی پور رودست نخورد!

علی‌اکبر طاهری فکر می کرد با تاکتیکی سنتی می‌تواند برنده رفتن روی خط ۹۰ باشد اما این بار دیگر فردوسی‌پور از سوراخ همیشگی گزیده نشد!

خبرآنلاین: علی‌اکبر طاهری فکر می کرد با تاکتیکی سنتی می‌تواند برنده رفتن روی خط ۹۰ باشد اما این بار دیگر فردوسی‌پور از سوراخ همیشگی گزیده نشد! فرمول بردن کل کل با عادل فردوسی پور روی آنتن برنامه ۹۰ را اولین بار امیر واعظ آشتیانی کشف کرد. راهش ساده بود. عادل برای برنامه اش سقفی دارد. واعظ سعی کرد وقت را بکشد و تهاجمی به فردوسی پور حمله کند. او به جای پاسخ دادن سئوالات عادل، سئوال ها را با سئوال و حمله جواب می داد و کلی گویی می کرد. آن روز واعظ برنده بود. بعد هم خیلی ها از فتح الله زاده تا قلعه نویی توانسته بودند با این شیوه برنده دوئل های نودی باشند.

این تجربه ها را مشاوران طاهری برای دوشنبه شب به او یاد داده بودند و او خیلی هم انفجاری آغاز کرد. طوری که فردوسی پور هم شوکه شده بود و هم عصبانی. این بار اما در برابر مدیر پیشین قرمزها که آمده بود مجال لب وا کردن به عادل ندهد و البته سعی کند با برچسب به عقب براندش، باورش نمی شد یکباره با پاتک فردوسی پور مواجه شود. عادل تغییر گفتار داد و سعی کرد مثل خود او روی رقیب اتیکت بچسباند. در مسائل مالی و درباره موجی که لیدرها در شبکه های مجازی راه می اندازند، فردوسی پور عالی کار کرد.

ریتمش تند بود و سعی می کرد با طعنه های مختلفی مثل سیستم گوبلزی که قبلا برای قلعه نویی هم به کار برده بود، حریف را عقب براند.

او با استفاده از جمله شما شاهی! شما ماهی! به یکی از برنامه های ورزشی تلویزیون هم طعنه زد که مدح مدیران را می گوید. برنامه ای را که پیشتر هفته نامه کیهان ورزشی در گزارشی به قلم سردبیرش ،سعید مدنی متهم به آنتن فروشی کرده بود، عادل اینبار پاسخ های طاهری را بی جواب نگذاشت و تاکید کرد ۴ ساعت همکارانش در باشگاه پرسپولیس علاف نشدند که بعد هم او این حرف ها را بشنود و دم نزند.

عادل این بار از کنداکتور گذشت و به طاهری پرقدرت جواب داد. البته خودش هم اذعان دارد خوش شانس بوده که یکباره علی دایی هم ناخواسته به هواخواهی او برخاسته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عادل بی عدالت خاین وطن هم وطن فروش برافغانستان عقب مونده وحشی نفهم لیاقت ایران ونداره خراب شد

    • بدون نام

      اتفاقا چهره عادل مشخص بود که وامانده و مستاصل شده و هیچ راه فراری نداشت

    • روهام

      کاربرمحترم ۹/۴۹اول شمالطفا ادبیات ایرانی رایادبگیربعد به آقای فردوسی حمله کن فکرکنم تووطن فروشی وبیسواد چون تاآنجاییکه ماخبرداریم آقاعادل دکترا دارنوباسوادترن

    • علی

      اتفاقا فردوسی پور کاملا درمانده شده بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فردوسی پور چرا در مورد حق پخش باشگاهها حرف نمیزنه .فردوسی پور در مورد همه چی حرف میزنه الا این یکی خب معلومه به ضررش هست

    • وحید

      اخه چرا دارین طرفداری الکی از طاهری میکنید وقتی که طاهری خودش استفا داد و رفت باید میفهمیدید که پولشو جمع کرد بعد دید داره گندش درمیاد گذاشت رفت ولی عادل مجشو گرفت به همه نشون داد طاهری چیکارا کرده الانم همه میدونن طاهری خیانت کرده پس شما هم خودتونا نزنید به ......و طرفداری نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج