۶۴۸۸۶۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ایرانپوریان: من مقصر شکستم، تراکتوری‌ها‌ ببخشید!

مدافع باتجربه تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می کند و باعث شادی هواداران می شود.

ورزش سه: محمد ایرانپوریان درباره شکست تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی، پنالتی که در جریان این مسابقه گل نکرد، ناراحتی هواداران و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

به حقمان مقابل استقلال خوزستان نرسیدیم

در بازی دیروز با استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. با این حال به چیزی که حقمان بود نرسیدیم. ما باید در طول ۹۰ دقیقه مزد برتری مان را می گرفتیم اما این اتفاق رخ نداد. البته اخراج فرزاد حاتمی هم مزید برعلت شد تا به تیم فشار بیاید، ضمن اینکه خودم هم در زدن ضربه پنالتی اشتباه کردم.

از هواداران عذر می خواهم، مقصر منم

من با تمرکز بالا پشت ضربه پنالتی ایستادم و سعی کردم گل برتری تیم را بزنم، ولی متاسفانه گلر حریف دستم را خواند. انصافا شیخ ویسی خیلی خوب توپ را گرفت و متاسفانه توپ به گل نرفت. واقعا شرمنده هواداران تراکتورسازی هستم؛ مقصر این شکست من هستم و نمی دانم چه بگویم، فقط امیدوارم در آینده بتوانم از شرمندگی هواداران در بیایم.

داور اشتباهاتی داشت

من دوست ندارم درباره قضاوت داور حرف بزنم، اما متاسفانه داور بازی دیروز اشتباهاتی داشت. من فکر می کنم یک پنالتی روی احسان پهلوان گرفته نشد. با این حال کارشناسان باید نظر بدهند.

بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند

تیم ما در نیم فصل تغییرات زیادی داشته است. شما در بازی با استقلال خوزستان دیدید که ۵، ۶ بازیکن ما برای اولین بار در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفتند و قطعا این بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند و بهترین عملکرد را داشته باشند. همه این بازیکنان جزو بهترین ها هستند و باید زمان بدهیم تا با تیم هماهنگ تر شوند.

می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم

اگرچه ما شانس خیلی خوبی را برای رسیدن به جام و لیگ قهرمانان آسیا از دست دادیم، اما از لیگ می توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. فراموش نکنیم ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و انشاءالله در آینده همه چیز روبه راه می شود. ما چند روز دیگر دوباره باید با استقلال خوزستان بازی کنیم و انشاءالله با حمایت هواداران بتوانیم انتقام این شکست حذفی را در هفته شانزدهم لیگ بگیریم.

این هوادار از تیمش دست نمی کشد

یک بار دیگر بابت این شکست تلخ از هواداران عذرخواهی می کنم اما به عنوان بازیکنی که چند سال است با افتخار پیراهن تراکتور را برتن می کنم، می دانم این هوادار از تیمش دست نمی کشد. این هوادار بهترین است و قطعا دست به دست هم می دهیم تا آنها را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا

      شما پارسال هم تو جام حذفی با پنالتی که مقابل نفت از دست دادید قهرمانی رو از تراختور گرفتید وقول جبران دادید به هر حال فدای سرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج