جاباما
۶۴۸۸۹۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

آئودی با معرفی آئودی TT RS ۲۰۱۸ ثابت کرد که از اشتباهات مدل قبلی این خودرو درس گرفته است و در آئودی TT RS ۲۰۱۸ با یک خودروی اسپرت طرف هستیم که ظاهری زیبا و پرابهت دارد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: طرفداران خودروی آئودی ۲۰۱۸ TT RS به خوبی می‌دانند که مدل قبل این خودرو نتوانسته بود آن‌گونه که بایدوشاید به عنوان یک خودروی اسپرت زیبا در میان سایر رقبا سری بلند کند، اما آئودی با معرفی آئودی TT RS ۲۰۱۸ ثابت کرد که از اشتباهات مدل قبلی این خودرو درس گرفته است و در آئودی TT RS ۲۰۱۸ با یک خودروی اسپرت طرف هستیم که ظاهری زیبا و پرابهت دارد.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

سرعت و وزن کمتر

مدل جدید آئودی TT RS 2018 تغییرات اساسی نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد و یکی از این تغییرات اصلی را می‌توان استفاده از گیربکس اتوماتیک با ۶ دنده و کلاچ دوگانه دانست، از این طریق چیزی برابر با ۴۰ اسب بخار نیروی بیشتری را در آئودی TT RS 2018 نسبت به مدل‌های قبلی این خودرو شاهد هستیم. از طرف دیگر آئودی TT RS 2018 رژیم گرفته و چیزی حدود ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده است، کم شدن وزن این خودرو به لطف استفاده از آلومینیوم در قسمت‌های داخلی خودرو صورت گرفته است.

وزن‌کمتر، قدرت بیشتر و گیربکس اتوماتیک باعث شده است تا آئودی TT RS 2018 نسبت به مدل‌های قبلی خود چالاکی بیشتری داشته باشد. این خودرو در عرض تنها ۴.۰ ثانیه به سرعتی معادل ۹۶ کیلومتر در ثانیه دست پیدا می‌کند.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

این خودروی چالاک آئودی به لحاظ سرعت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در مدت ۸.۶ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر دست پیدا می‌کند. چنین سرعت بالایی باعث شده است تا آئودی TT TS ۲۰۱۸ به لحاظ چالاکی در رده خودروهای سریع‌ دنیا مانند پورشه ۷۱۸ کیمن اس یا شورولت کوروت گرند اسپورت قرار بگیرد.

عبور از پیچ‌ها و مسیرهای مارپیچ

انصافاً باید گفت سری خودروهای TT آئودی کنترل خوبی در پیچ‌ها دارند، آئودی TT RS ۲۰۱۸ نیز بدون اینکه خم به ابرو بیاورد مسیر‌های مارپیچ را یکی از پس از دیگری به راحتی پشت‌سر می‌گذارد. این امر باعث می‌شود حتی رانندگانی که رانندگیشان خیلی هم خوب نیست با اعتماد به‌نفس کامل در جاده‌های پرپیچ‌و‌خم تردد کنند. با انداختن دو جفت لاستیک مخصوص زمستان به راحتی می‌توانید روی راندن و ثبات این خودرو در برف و بوران حساب باز کنید.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

انصافاً به این نکته هم باید اعتراف کرد علی‌رغم اینکه ترمزهای حرفه‌ای در آئودی TT RS 2018، تعبیه شده‌اند اما این ترمزها چنگی به دل نمی‌زنند و حدود نیم متر مسافت طی می‌شود تا این خودرو با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت متوقف شود. انتظار داشتیم این میزان حداقل ۴۰ سانتی‌متر باشد. البته خیلی هم نمی‌توان این مشکل را بر گردن ترمزهای این خودرو انداخت و تعادل نامناسب وزن جلو و عقب خودرو و لاستیک‌های آئودی TT RS 2018 نیز در عمل‌کرد ترمز خودرو مؤثر هستند.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

طراحی ساده و زیبا

قیمت پایه آئودی TT RS ۲۰۱۸ از ۶۵،۸۵۷ دلار شروع می‌شود و انصافاً باید اعتراف کرد این خودرو ثبات رانندگی که کوروت گرند اسپورت دارد را در اختیار راننده قرار نمی‌دهد، به لحاظ هندلینگ نیز نمی‌توان آئودی TT RS ۲۰۱۸ را با خودروی باکلاسی مانند پورشه کیمن اس مقایسه کنیم. اما آئودی توانسته است این نقص‌ها را با طراحی زیبا و ساده جبران کند. آئودی TT RS ۲۰۱۸ طراحی بیرونی بسیار زیبا و دلپسندی دارد اما به شما قول می‌دهیم طراحی داخل این خودرو بیشتر نظر شما را به خود جلب می‌کند.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

آئودی در طراحی داخل این خودروی جدید خود خلاقیت به خرج داده است و سیستم هوشمند اینفوتیمنت (infotainment) را که این روزها در قسمت وسط داشبورد بیشتر خودروهای تراز اول شاهد هستیم حذف کرده است و در عوض امکانات مسیریابی و تنظیمات مربوط به پخش خودرو را در یک قسمت ۱۲.۳ اینچی دیجیتال تعبیه کرده است.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

تنظیمات مربوط به گرم و سرد نگه‌ داشتن خودرو نیز در کنار دریچه‌های ورود هوا تعبیه شده است. این موارد باعث شده است تا قسمت وسط داشبورد آئودی TT RS ۲۰۱۸ ساده و زیبا در نظر جلوه کند. در مجموع می‌توان گفت آئودی TT RS ۲۰۱۸ به لطف موتوری قدرتمند و طراحی زیبا و شایسته توانسته است برای خود در کلاس خودروهای اسپرت ۲۰۱۸ جایگاه مطلوبی پیدا کند.
آئودی TT RS ۲۰۱۸؛ آینده را به چالش بکشید

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران خودروهای آئودی هستید و این خودروی اسپرت جذاب نظر شما را هم جلب کرده است، نظرات خود را در خصوص آئودی TT RS 2018 در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج