۶۴۸۹۹۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

طرح دولت آمریکا برای تقویت ویروس‌های مرگبار!

موسسه ملی سلامت در آمریکا تامین بودجه یک طرح تحقیقاتی جنجالی در این کشور را از نو آغاز کرده که نتیجه آن تقویت و خطرناک تر کردن ویروس های چند بیماری مرگبار است.

خبرگزاری مهر: موسسه ملی سلامت در آمریکا تامین بودجه یک طرح تحقیقاتی جنجالی در این کشور را از نو آغاز کرده که نتیجه آن تقویت و خطرناک تر کردن ویروس های چند بیماری مرگبار است.

به گزارش ورج، با اجرای این طرح نمونه های بسیار کشنده و مسری ویروس های بیماری هایی مانند آنفولانزا، بیماری حاد تنفسی MERS و بیماری خطرناک تنفسی دیگری به نام سارس تولید می شوند.

البته قرار است تامین بودجه لازم برای تقویت هر یک از این ویروس ها با یک بررسی اضافی صورت بگیرد تا در نهایت برای اختصاص بودجه به آن تصمیم گیری شود.

بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان در مورد احتمال از کنترل خارج شدن اجرای چنین طرحی هشدار می دهند و می گویند اگر هر یک از ویروس های یادشده به هر دلیل یا شیوه از محیط آزمایشگاه خارج شده و در سطح جوامع پخش شوند، می توانند فاجعه بیافرینند. چون داروهای فعلی از توانمندی کافی برای مقابله با آنها برخوردار نیستند.

البته هدف دانشمندان از اجرای این طرح پی بردن به نحوه آلوده شدن انسان ها به برخی از ویروس های یادشده و نحوه انتقال آنها از بدن برخی حیوانات و پرندگان به انسان هاست.

پیش از این نیز مواردی از نگهداری بی دقت ویروس های برخی بیماری های خطرناک در آزمایشگاه های وابسته به دولت آمریکا گزارش شده و بیم آن می رود که موارد یادشده در سال های آتی نیز رخ دهند.

دولت آمریکا چنین استدلال می کند که با انجام این تحقیقات شناسایی، درک و طراحی استراتژی هایی به منظور مقابله با تهدیدات ویروس های یادشده برای سلامت انسان تسهیل می شود. اما مشخص نیست برای حفاظت از ویروس های تقویت شده بیماری های مختلف تمهیدات جدیدی در نظر گرفته شده است یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکا همیشه تصمیمات خطرناک برای بشریت گرفته است،باید جلوی آنرا بصورت قانونی گرفت،تا دیگر از آن غلط ها بر علیه بشریت نگیرد.

    • بدون نام

      این آمریکا نمی ذاره مردم دنیا راحت زندگی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج