جاباما
۶۴۹۰۱۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

صفحات ضد اسلامی توییتر از دسترس خارج شد

صفحه کاربری جیدا فرانسن، نایب رییس حزب راست افراطی اول انگلیس که ویدیوهای ضد اسلامی وی پس از بازنشر از سوی دونالد ترامپ جنجال آفرید، از دسترس خارج شد.

وبسایت کلیک: صفحه کاربری جیدا فرانسن، نایب رییس حزب راست افراطی اول انگلیس که ویدیوهای ضد اسلامی وی پس از بازنشر از سوی دونالد ترامپ جنجال آفرید، از دسترس خارج شد.

صفحه کاربری جیدا فرانسن همراه با تعداد دیگری از راست گرایان در راستای سیاست جدید توئیتر درباره نفرت پراکنی بسته شد.

پل گلدینگ، رهبر حزب افراطی اول انگلیس، جارد تیلور، ملی گرای سفید پوست آمریکایی و مدیر وب سایت نژاد پرستانه رنسانس آمریکا و همچنین حزب نازی آمریکا نیز شامل افراد و گروه هایی بودند که در معرض این تغییرات قرار گرفتند.

توئیتر تاکنون بارها به خاطر ناتوانی در برخورد با نفرت پراکنی آنلاین برخی از گروه ها و افراد مورد انتقاد قرار گرفته اما در ماه های اخیر وعده داده بود تا تلاش بیشتری را برای مقابله با این پدیده انجام دهد.

فرانسن در ماه نوامبر سه ویدیوی ضد اسلامی را منتشر کرد که هر سه در صفحه توئیتر ترامپ بازنشر و در نهایت منجر به محکومیت های بین المللی از جمله محکومیت از سوی ترزا می نخست وزیر انگلیس شد.

بسته شدن صفحه کاربری به معنای این است که همه توئیت ها پاک می شوند. بسته شدن صفحات ضد اسلامی توییتر از طرفی باعث شد پروفایل از دسترس خارج شده و بازنشرها هم دیگر روی تایم لاین ترامپ نمایش داده نشود.

توئیتر روز گذشته (دوشنبه ۲۷ آذر) سیاست جدیدی را برای ممنوع کردن مطالب مربوط به خشونت و تصاویری که نفرت پراکنی می کنند،آغاز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج