۶۴۹۰۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ودافون شبکه ۳G را از رده خارج می‌کند

تکنولوژی‌های قدیمی شبکه مثل شبکه‌های ۲G در ایالات متحده آمریکا و شبکه رادیویی FM در نروژ تعطیل شده‌اند. با وجود از میان رفتن این تکنولوژی‌های قدیمی بی‌سیم اما شرکت ودافون در هلند در این زمینه پیشرو است و اعلام کرده قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ شبکه‌های ۳G خود را هم از رده خارج کند.

وبسایت دیجی کالامگ - اسماعیل دلخموش: تکنولوژی‌های قدیمی شبکه مثل شبکه‌های ۲G در ایالات متحده آمریکا و شبکه رادیویی FM در نروژ تعطیل شده‌اند. با وجود از میان رفتن این تکنولوژی‌های قدیمی بی‌سیم اما شرکت ودافون در هلند در این زمینه پیشرو است و اعلام کرده قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ شبکه‌های ۳G خود را هم از رده خارج کند.

اما دلیل این تصمیم این است که شبکه‌های ۳G بخشی از امکانات شبکه در هلند را به خود اختصاص داده و ودافون برای گسترش هر چه بیشتر اینترنت ۴G نیاز دارد با از رده خارج کردن تکنولوژی قدیمی‌تر فضا را برای این تکنولوژی جدید باز کند.

یک نکته جالب هم اینجاست که ودافون تصمیم دارد شبکه ۲G را در کنار شبکه ۴G حفظ کند. اما شبکه ۲G به دلایلی در هلند صرفا به درد تماس گرفتن و پیام فرستادن می‌خورد و از طریق آن نمی‌توان به اینترنت وصل شد. به این ترتیب تا حدود دو سال دیگر هلند به مسیری می‌رود که ارتباطات اینترنتی خود را صرفا از طریق LTE ایجاد می‌کند.

از طرف دیگر باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی‌هایی که قابلیت استفاده از اینترنت ۴G را ندارند با چنین تصمیم‌هایی در عمل از رده خارج خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج