۶۴۹۰۲۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تهیه‌کنتده «شکلاتی» مطرح کرد:

اکران «شکلاتی» تحت تاثیر آلودگی هوا

تهیه کننده فیلم «شکلاتی» با انتقاد از اینکه ساختار مناسبی برای اکران فیلم‌های کودک وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا، اکران این فیلم روزهای بیشتری ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا: تهیه کننده فیلم «شکلاتی» با انتقاد از اینکه ساختار مناسبی برای اکران فیلم‌های کودک وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا، اکران این فیلم روزهای بیشتری ادامه پیدا کند.
اکران «شکلاتی» تحت تاثیر آلودگی هوا

ایرج محمدی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره وضعیت اکران فیلم «شکلاتی» که بیشتر سانس‌های صبح سینماها را در اختیار دارد بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای گذشته فروش این فیلم رو به بهبود بود، در این هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم به دلیل تعطیلی مدارس وضعیت خوبی برای این فیلم وجود ندارد و تا کنون حدود ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته‌ایم در حالیکه انتظار ما خیلی بیشتر بود.

او با تاکید بر اینکه باید فکری برای ساختار اکران فیلم کودک در ایران شود افزود: نظر ما از ابتدا هم براین بود، فصلی که برای اکران فیلم «شکلاتی» که مخاطب اصلی آن کودکان هستند در نظر گرفته شده به دلیل همزمانی با امتحانات بچه‌ها مناسب نیست، ضمن اینکه پیش از این هم با تعطیلی مدارس را همزمان با فرا رسیدن هوای سرد و آلودگی هوا تجربه کرده‌ایم و امسال هم متاسفانه در این هفته با تعطیلی مدارس روبرو بودیم، در حالیکه تمام سعی و تلاش ما بر این بود تا دانش آموزان حداقل در سانس‌های صبح به تماشای این فیلم بیایند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فیلم‌های کمدی یا اجتماعی که در سانس‌های دیگر اکران می‌شوند مخاطب خود را دارند، گفت: «شکلاتی» مخاطب خاصی دارد و وقتی مدارس تعطیل می‌شود خانواده‌ها ترجیح می‌دهند یا فرزندان خود را از منازل بیرون نیاورند یا اینکه به خارج از شهر ببرند.

محمدی ادامه داد: بحران آلودگی هوا گریبان فیلم «شکلاتی» را هم گرفت و دست اندرکاران باید فکری برای این موضوع کنند چرا که ما با آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط با کودکان هماهنگی‌های زیادی را انجام داده بودیم تا دانش آموزان برای تماشای فیلم شکلاتی به سینماها بیایند. اما با وضعیت پیش آمده تمام زحمات ما به باد رفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به تعطیلی مدارس و محدود بودن سانس‌های اکران فیلم شکلاتی قرار هست در محاسبه کف فروش فیلم و تصمیم گیری برای اکران آن چاره‌ای اندیشیده شود؟ گفت: ما این تقاضا را مطرح کرده‌ایم تا همانطور که هنگام روزهای عزا به تعداد روزهای نمایش فیلم‌ها اضافه می‌شود، برای «شکلاتی» هم چنین شرایطی را در نظر بگیرند و امیدوارم این تصمیم گرفته شود تا اکران فیلم بیشتر ادامه پیدا کند.

«شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق در سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شد و شبنم مقدمی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر را از این دوره جشنواره دریافت کند.

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی،محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ...بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما...»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لطفی

      اصلا فیلم خوبی نبود...به لب بچه ها اصلا خنده نیومد ..ما که خوشمون نیومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج