جاباما
۶۴۹۰۴۴
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آلوده‌ترین روز سال در تهران

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز( ۲۹ آذر) آلوده‌ترین روز سال است. پیش از این ۱۲ آبان و ۲۸ آذر،‌ با شاخص ۱۵۱ آلوده‌ترین روزهای سال بودند اما امروز شاخص هوای تهران به عدد ۱۵۸ و هوای ناسالم برای همه رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز( ۲۹ آذر) آلوده‌ترین روز سال است. پیش از این ۱۲ آبان و ۲۸ آذر،‌ با شاخص ۱۵۱ آلوده‌ترین روزهای سال بودند اما امروز شاخص هوای تهران به عدد ۱۵۸ و هوای ناسالم برای همه رسیده است.

لیلا نظری در این باره گفت: پایداری و سکون هوای تهران طی هفته اخیر باعث شده همه آلودگی که از اگزوز وسایل نقلیه طی روزهای اخیر تولید شده بوده، در آسمان تهران انباشته شود و این آلودگی که از پنجشنبه( ۲آذر) تا به امروز ادامه داشته، طی هفت روز متوالی ۱۴ هزار تن گازها و ذرات آلاینده را در هوای پایتخت حبس کرده است.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به گفته نظری اگرچه در روزهای اخیر تردد خودروها از در منازل بصورت زوج و فرد انجام می‌شود اما برای آلوده شدن تهران، وسایل نقلیه طی روزهای پیش از این، تلاش خود را انجام داده بودند. ضمن اینکه طی روزهای اخیر موتورسیکلت‌ها که عامل ۱۰ درصد ذرات معلق و ۱۸درصد سایر آلاینده‌های شهر هستند نیز آزادانه تردد کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      چشم مسئولین روشن اختلاس وقت گیرهبرای بقیه کارها وقتی نمیمون

    • بدون نام

      تهران خیلی وقته از دست درومده روز به روزم بدتر میشه و دیگه درست نمیشه. واقعا متاسفم برا مردم کشورم.

    • مرجان تهرانی

      والا تهران دیگه جای زندگی کردن نیست تو نیمه اول سال که از دست مگسهای سفید آرامش نداریم تو نیمه دوم سال هم که از آلودگی هوا.. این شد زندگی آخه

    • مرجان تهرانی

      کمیته اضطرار هم کارشون اینه بشینن دور هم میوه و چایی بخورن و آخر کار هم فقط مدرسه هارو تعطیل میکنن راحتترین کار... نه برای این مگسهای سفید راه حلی پیدا میکنن نه واسه آلودگیه هوا..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج