۶۴۹۰۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت پیتر جکسن با «موتورهای مرگبار»

«موتورهای مرگبار»(Mortal Engines) عنوان یک اکشن علمی - تخیلی است که توسط «کریستین ریورز»(Christian Rivers) کارگردانی می شود.

سینماپرس: «موتورهای مرگبار»(Mortal Engines) عنوان یک اکشن علمی - تخیلی است که توسط «کریستین ریورز»(Christian Rivers) کارگردانی می شود. نکته قابل توجه درباره این فیلم حضور «پیتر جکسن»(Peter Jackson)، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس سرشناس نیوزیلندی در بین نویسندگان و تهیه کنندگان آن می باشد.
بازگشت پیتر جکسن با «موتورهای مرگبار»

به گزارش سینماپرس به نقل از پلی‌لیست نوشت: البته کارگردان فیلم‌اولی «موتورهای مرگبار» بیش از دو دهه در صنعت نمایش سابقه دارد و بیش‌تر به عنوان یک هنرمند بخش تهیه‌ استوری‌برد با جکسن همکاری داشته و فصل‌های اکشن فیلم‌های «هابیت‌ها» را هم فیلم‌برداری کرده است. به هر حال «موتورهای مرگبار» اقتباسی از رمان فیلیپ ریو است که اولین کتاب در یک مجموعه چهارجلدی به شمار می‌رود.

داستان فیلم در روزگاری هزاران سال پس از نابودی تمدن بشری می‌گذرد؛ جایی که انسان‌های باقی‌مانده به شیوه جدیدی از زندگی رسیده‌اند و شهرهای متحرک غول‌پیکر روی زمین سیر و بی‌رحمانه از شهرهای کوچک‌تر تغذیه می‌کنند. در این میان، تام ناتس‌وورثی (رابرت شیهان) یکی از آدم‌هایی است که پس از برخورد با یک فراری خطرناک به نام هِستِر شا (هِرا هیلمر) باید برای بقای خودش تلاش کند.

«موتورهای مرگبار» که با توجه به فهرست بازیگرانش فیلمی ستاره‌محور نیست، چهاردهم دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) روی پرده سینماها خواهد رفت. هیوگو ویوینگ، جیهی، رونِن رافتری، لی‌لا جرج، پاتریک مالاهاید و استیون لنگ از دیگر بازیگران فیلم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج