۶۴۹۱۷۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تفاوت برانکو با مدیران پرسپولیس

رفتار حرفه‌ای برانکو، تفاوت زیادی با بیانیه باشگاه پرسپولیس داشت.

وبسایت نود: پرسپولیس بعد از باخت به نفت آبادان و کنار رفتن از جام حذفی بیانیه داد. در این بیانیه پرسپولیس، باشگاه تلاش زیادی کرد که مقصر حذف را پیدا و معرفی کند. ابتدا به ماجرای بلاتکلیفی در زمان بازی اشاره شد. سپس سمت ترکش به سوی آلودگی هوا رفت و از آن همه به عنوان یکی از مقصرهای شکست نام برده شد. تیر بعدی به سمت داورها شلیک شد. در این بیانیه باشگاه پرسپولیس از داوری مسابقه گله داشت و از فدراسیون فوتبال درخواست کرد که نسبت به شرایط داوری تصمیم تازه‌ای اتخاذ کنند. اما این پایان توضیحات باشگاه پرسپولیس در این بیانیه نبود. آن‌ها در بند آخر نسبت به اشخاصی که برای باشگاه حاشیه درست می‌کنند هم هشدار دادند. در بند آخر بیانیه آمده: «باشگاه پرسپولیس همچنین به بعضی اشخاص و بخش‌ها هشدار جدی می‌دهد با توجه به مشکوک بودن بعضی اقدامات و حاشیه‌سازی‌های به ظاهر دلسوزانه در بزنگاه‌های حساس پرسپولیس، در نظر دارد نسبت به پیگیری‌های قضایی اقدام نماید. مشکوک بودن این رفتارها و انتخاب زمان‌های خاص برای وقوع آنها که بنابر اعلام خود اعضای تیم باعث از بین رفتن آرامش و ایجاد استرس بین آنها شده است.»

در حالی اشاره شده که بنابر اعلام خود اعضای تیم، آرامش رفته و باعث ایجاد استرس شده که برانکو به عنوان نفر اول کادرفنی خیلی به این موضوع نپرداخت. برانکو خیلی حرفه‌ای با قضیه برخورد کرد و برای این شکست تیم دنبال بهانه نگشت. او در اقدامی جالب توجه، خودش را مقصر دانست و دنبال توجیه نبود. سرمربی کروات پرسپولیس در واکنش به تاثیر بحث هدایتی و طاهری در شب قبل از بازی گفت: «همه اینها درست. اصلاً همه اینها فاکتورهای به‌هم زدن تمرکز را دارند، اما به دنبال بهانه و توجیه نیستم. باید تمرکز، انرژی و انگیزه‌ای که داشتیم را جمع می‌کردیم. نمی‌خواهم اینها را بهانه قرار بدهم.» برانکو حتی فصل پیش و پس از باخت به قشقایی بدون ۶ بازیکن ملی پوش هم، رفتاری مشابه داشت و حاضر نشد این شکست را به نبود ملی‌پوشانش ربط دهد.

سرمربی پرسپولیس، یک بار دیگر با رفتاری حرفه‌ای نشان داد که دنبال عذر و بهانه نیست. حتی اگر پرسپولیس در ضربات پنالتی که شانس در آن دخالت زیادی دارد هم حذف شود، برانکو چیزی را توجیه نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل پرسپولیس بزرگ

    • بدون نام

      جریان چیه وبسایت نود داره از برانکو تعریف میکنه چون علیه شون صحبتی نکرده حالا برانکو شده حرفه ای؟ تا امروز که نود هر کاری کرد که تیم برانکو نتیجه نگیره

    • بدون نام

      آفرین

    • بدون نام

      برانکو جنتلمن و حرفه ای دمش گرم راست میگه

    • ش

      خدابهترین قاضیست چوب خدا صدا ندارد نقشه فردوسی پور الودگی هوا وشوک داور را خدا ورسولش دیدن ازروسیاهی متن ننویس دستتون روشده بریدبمیرید

    • امید

      کاری به شکست پرسپولیس ندارم ولی حالم از برنامه نود بهم میخوره ! ای کاش فردوسی پور برای یکبار به سوالاتی که پیرامون برنامه خودش در صدا و سیما هست جواب شفافی بدهد . گیردادان به زمین و آسمان ، بازیکن مربی فدراسیون ووو از رسانه ملی کار شاقی نیست حالاکه اینهمه راجع به ریخت و پاش های برانامه اش صحبت میشود اگر عادلی هست که اصلا اینطور فکر نمیکنم بیاد و مردانه پاسخ دهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج