جاباما
۶۴۹۱۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا، سراتو و تیوولی ببرید

جشنواره «یلدای شگفت‌انگیز» از سه‌شنبه با تخفیف‌های استثنایی آغاز شده است. برای یک خرید فراموش نشدنی تنها یک روز وقت دارید.

جشنواره « یلدای شگفت‌انگیز » از سه‌شنبه با تخفیف‌های استثنایی آغاز شده است. برای یک خرید فراموش نشدنی تنها یک روز وقت دارید.

دیجی‌کالا به مناسبت یلدا یک جشنواره تمام‌عیار به نام «یلدای شگفت‌انگیز» برگزار کرده، این جشنواره از ۲۷ آذر آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه دارد. از ساعات آغازین مشتریان دیجی‌کالا هزاران کالا ازجمله لپ‌تاپ، موبایل، تلویزیون، کیف و کفش، عطر ساعت، هدفون و پرینتر را با تخفیف‌های عالی خریداری کرده‌اند.

این سومین سالی است که دیجی‌کالا در یلدا، روز خرید اینترنتی ایرانیان یک جشنواره فروش ویژه برگزار می‌کند. در کمپین یلدای امسال دیجی‌کالا، بیش از ۵۰ هزار کالا با تخفیف ویژه عرضه می‌شود. کالاهای نصف قیمت، جایزه‌های هیجان‌انگیز و تخفیف‌های باورنکردنی این جشنواره را جذاب‌تر از همیشه کرده است.
در یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا، سراتو و تیوولی ببرید

به یاد داشته باشید تمام کالاهایی که در این جشنواره تخفیف گرفته‌اند، نشان انار یلدا را کنار تصویرشان دارند.

سفر به اروپا و هرروز یک ماشین؛ جایزه‌های جذاب یلدای دیجی‌کالا

مهم نیست چه چیزی بخرید یا چه مبلغی خرید کنید. همه خریداران در سه روز جشنواره یلدای شگفت‌انگیز در قرعه‌کشی جایزه‌ی بزرگ دیجی‌کالا شرکت می‌کنند. این قرعه‌کشی جذاب برای خریداران هرروز برگزار می‌شود و جایزه‌ی آن یک ماشین است. رنو کپچر جایزه‌ی قرعه‌کشی خریداران روز نخست بود، سانگ‌یانگ تیوولی جایزه قرعه‌کشی خریداران روز دوم و یک سراتو جایزه یکی از خریداران خوش‌شانس در سومین روز جشنواره یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا است.

چهار سفر اروپا یکی دیگر از جوایز ارزشمند جشنواره یلدای شگفت‌انگیز است. برای شرکت در قرعه‌کشی چهار تور کامل سفر به بلژیک و فرانسه (با یک همراه) کافی است وارد سایت دیجی‌کالا شوید و از قسمت تخفیف‌های بالای 50 درصد خرید کنید. با این کار وارد قرعه‌کشی جذاب سفر خواهید شد.

تخفیف‌های کالایی برای تمام سلیقه‌ها

اگر در فکر خرید وسایل ورزشی هستید، ابزارآلات خودرو احتیاج دارید یا می‌خواهید از حالا برای سفر نوروزی‌تان کوله و کیسه خواب بخرید؛ اگر ست لوازم آرایشتان را برای سال نو جمع‌وجور می‌کنید یا اگر از طرفداران کالای دیجیتال هستید یا مدت‌هاست یک ساعت شیک یا عطر گرم پاییزی در لیست خریدتان هست، تخفیف‌های یلدایی دیجی‌کالا را از دست ندهید. در این جشنواره هرروز مجموعه‌ای متنوع از تمام گروه‌های کالا با تخفیف عرضه می‌شود. این فرصت خوبی برای خرید محصولات مورد نیاز شما است.

پیشنهادهای شگفت‌انگیز که معمولا از محبوب‌ترین قسمت‌ها در دیجی‌کالا است. این پیشنهادها در طول جشنواره چندین برابر شده و از ساعت ۲۴ هر شب تا ۹ صبح روز بعد ۳۰ کالا و از ۹ صبح تا ۱۲ شب هر یک ساعت ۱۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز جدید برای فروش آماده است.

ارسال رایگان به تمام کشور

در یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا هر سبد خرید بالای ۵۰ هزار تومان را به سراسر کشور رایگان ارسال می‌کند. این فرصت خوبی برای ساکنین شهرستان‌های کشور است تا با کمترین هزینه از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور خرید کنند و کالای مورد نظرشان را در خانه تحویل بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج