جاباما
۶۴۹۱۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داستان های دایی و حقیقی

علیرضا حقیقی چند روزی است در تمرینات تیم سایپا شرکت می‌کند.

ورزش سه: علیرغم درخشش حقیقی در تیم اسکیلستونا سوئد، این تیم به دسته یک سقوط کرد و حال با پایان قرارداد دروازه بان ملی پوش کشورمان با اسکیلستونا، او بدون تیم است و هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و تا آن زمان در تیم سایپا حضور خواهد داشت.

حقیقی که هم اکنون 29 ساله است، خاطرات جالبی با علی دایی دارد. 12 سال پیش، حقیقی در شرایطی اولین بازی خود برای پرسپولیس را انجام داد که فرشید کریمی به سایپا پنالتی داده بود، از زمین اخراج شده و علی دایی هم پشت ضربات پنالتی ایستاده بود. حقیقی در 17 سالگی وارد زمین شد و با مهارت پنالی بهترین گلزن ملی جهان را مهار کرد و یک شبه راه هزار ساله را رفت.
چند سال بعد دایی به پرسپولیس آمد و حقیقی زیر نظر او به فعالیت پرداخت اما دوازبان جوان و خوش قد و قامت فوتبال کشورمان راهی فوتبال اروپا شد و پنج سالی را در کشورهای مختلف قاره سبز به فعالیت پرداخت ولی حالا در سال منتهی به جام جهانی، در تیمی عضویت ندارد و به دنبال انتقال به تیمی اروپایی در زمستان است.

حال پس از گذشت ۱۲ سال از آن پنالتی معروف، حقیقی بار دیگر شاگرد علی دایی شده و در تمرینات تیم سایپا حضور دارد. البته بعید است او به این تیم بپیوندد و فقط برای تمرین کردن و حفظ آمادگی در این تیم حضور دارد اما به هر حال حضورش هرچند در تمرینات این تیم نیز جالب است.
حقیقی در پنج سال اخیر در کشورهای روسیه، پرتغال و سوئد حضور داشته و باید دید این بار در کدام تیم و کدام کشور فوتبالش را ادامه خواهد داد؟!

داستان های دایی و حقیقی

داستان های دایی و حقیقی

داستان های دایی و حقیقی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج