۶۴۹۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مصوبات جلسه اضطراری مدیریت بحران تهران

جلسه اضطراری مدیریت بحران شهر تهران تشکیل شد و برای مدیریت زلزله اخیر تهران و البرز تمهیداتی اندیشیده شد.

خبرگزاری ایسنا: جلسه اضطراری مدیریت بحران شهر تهران تشکیل شد و برای مدیریت زلزله اخیر تهران و البرز تمهیداتی اندیشیده شد.

دکتر احمد صادقی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان این جلسه به خبرنگار ایسنا گفت:‌ دقایقی پس از زلزله تمامی دستگاه‌ها به حالت آماده باش درآمده و از نمایندگان آنها برای حضور درجلسه اضطراری دعوت شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه در مدت زمان کوتاهی گفت: در این جلسه دستگاه‌های مختلف گزارشی از وضع موجود، امکانات و تمهیدات سازمان خود ارائه کرده و در نهایت تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

صادقی با شاره به مصوبات این جلسه افزود: با هماهنگی استانداری مقرر شد تمامی مدارس و دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها در روز پنجشنبه تعطیل شده و تنها دستگاه‌های خدماتی همچون اورژانس و آتشنشانی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها فردا نیز تعطیل خواهند بود گفت: توصیه ما به مردم این است که اگر قصد استقرار در فضای مسقف را دارند در نقاط امن و سازه‌های ایمن حضور داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های خدماتی درآماده باش کامل هستند گفت:‌ حتی استان‌های معین نیز به آماده باش در آمده‌اند.
پاسخ به شایعه زلزله بزرگ‌تر

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه گفته می‌شود زلزله بزرگ‌تری در ساعات آینده در تهران و البرز رخ می‌دهد گفت: هیچکس نمی‌تواند زلزله را پیشبینی کند و نمی‌توان گفت آیا زلزله بزرگ‌تر رخ می‌دهد یا خیر اما ما آمادگی لازم را داریم و تمامی دستگاه در حالت آماده باش هستند و مردم نیز خونسردی خود را حفظ کرده و اخبار را از منابع رسمی و معتبر پیگیری کنند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد جایگاه های سوخت گفتـ : تراکم در برخی از جایگاه‌های سوخت نامتعارف است و تمهیدات لازم در این مورد پیشبینی شده و دستگاه‌های پشتیبان نیز فعال هستنند جای نگرانی وجود نداشته ومردم نیز در جایگاه‌ها تجمع نکند و در صورت نیزا باک وسیله نقلیه خود را پر کنند.

صادقی در خصوص وضعیت انبارهای امدادی اظهار کرد:‌ طبق گزارشاتی که به ما رسیده مشکلی از نظر داور و اقلام مورد نیاز وجود ندارد و از این بابت نگرانی نداریم .

وی در خصوص وضعیت آب و اقلام مورد نیاز نیز گفت: پیش‌بینی‌های مورد نیاز انجام شده و اقلام مورد نیاز نیز وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیچاره

      زلزله هم نویسنده رو گرفته این همه غلط املایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج