۶۴۹۴۵۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

برای شب یلدا چه هندوانه‌ای بخریم؟

خرید میوه هایی مانند انار و هندوانه در شب یلدا تب و تاب بیشتری گرفته و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی این دو محصول در اولویت معامله در این بازار قرار دارند که البته باید گفت مردم برای خرید آنها هیچ نگرانی از نظر کمی و کیفی نداشته باشند.

ایسنا نوشت: خرید میوه هایی مانند انار و هندوانه در شب یلدا تب و تاب بیشتری گرفته و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی این دو محصول در اولویت معامله در این بازار قرار دارند که البته باید گفت مردم برای خرید آنها هیچ نگرانی از نظر کمی و کیفی نداشته باشند.

در آستانه شب یلدا خرید انواع میوه به ویژه انار و هندوانه در اولویت سفره های مردم قرار دارد و بازار این محصولات نیز طبیعتاً داغ‌تر می شود. البته اینکه چگونه انار و هندوانه قرمز و شیرین انتخاب کنیم خود مورد سوال است.

حسین مهاجران - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی - در این باره به ایسنا گفت: هیچ نگرانی از نظر کمی و کیفی در بازار هندوانه و انار به عنوان دو اولویت اصلی بازار میوه و تره بار وجود ندارد و مردم با خیال راحت می توانند نسبت به تهیه این دو قلم اقدام کنند.

هندوانه سفید میناب بخرید

وی افزود: تقریباً همه هندوانه‌های عرضه شده در بازار از کیفیت بالایی برخوردار است و مردم باید توجه داشته باشند که هندوانه سفید را خریداری کنند که این محصول از دشت میناب به بازار عرضه می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.و تقریباً همه این محصول با کیفیت و درجه یک محسوب می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: انار نیز مانند هندوانه در سال جاری از کمیت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و در این زمینه هم نگرانی وجود ندارد اما باید گفت که انار در شهرهایی مانند یزد، شیراز، ساوه، کاشمر و غیره از کیفیت بالایی برخوردار است و تنها اناره اردکان یزد با مشکل کم آب بودن مواجه شده و در غیر این صورت هیچ مشکلی در این بازار هم وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا هیچی نخرید زلزله تموم بشه
      جنسهارو به خاطر زلزله گرون میکنند
      من شب یلدا رو بعد مشخص میکنم

      پاسخ ها

      • شیدا

        خخخخخخ

    • بدون نام

      هندوانه ایی که با جیب مردم سازگار است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج