۶۴۹۶۵۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

اقتصاد کشور در رکود جدی قرار دارد

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه اقتصاد کشور در رکود جدی قرار دارد، گفت: بخشی از این رکود به فضای ساخت‌وساز کشور برمی‌گردد که امروز کاهش بسیاری داشته و تمامی صنایع وابسته به بازار مسکن به یک‌سوم ظرفیت خود کاهش پیدا کردند.

خبرگزاری فارس: عبدالله رضیان امشب در مراسم معارفه شهردار کیاکلا، ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سابق و تبریک به شهردار جدید کیاکلا، اظهار کرد: از شرایطی که در حال حاضر در شهر کیاکلا داریم راضی نیستم.

وی افزود: موقعیت حال حاضر شهر کیاکلا با توجه به قدمت تاریخی و پیشینه‌ای که داشته مورد قبول ما نیست و وضعیت بهتر از این باید باشد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیاکلا قبل و بعد از انقلاب به جهات مختلف نتوانست توسعه و رشد لازم را پیدا کند، تصریح کرد: با همکاری عزیزان شهر کیاکلا ظرفیت‌های جدید در امور شهری ایجاد و زیرساخت‌های شهر توسعه پیدا کند.

رضیان ادامه داد: تکیه‌گاه مدیریت شهری منابع دولتی نیست البته کمک‌هایی از طریق منابع ملی برای توسعه شهری و کمک به زیرساخت‌های شهری در قانون بودجه در نظر گرفته‌شده که ارقام قابل توجه‌ای نیست و نمی‌تواند پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای اشتغال کشور به‌گونه‌ای شده که بیشترین فشارها به شهرداری‌ها است، اظهار کرد: ساختار نیروی انسانی در شهرداری کیاکلا مناسب است که از شهردار قبلی تشکر می‌کنم چرا که سعی نکردند هزینه‌های خود را بالا ببرند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: در سایر شهرداری‌ها وضعیت خوبی حاکم نیست چرا که حجم زیادی از نیروهای انسانی وارد مجموعه شهرداری شده‌اند که هزینه‌های شهرداری که باید صرف امور شهروندان و مسائل زیرساختی شود به سمت هزینه‌های جاری شهرداری برده است.

رضیان با بیان اینکه در حوزه شهرداری‌های مازندران نیروهای مازاد وجود دارد، تصریح کرد: این موضوع به مسائل و مشکلات موجود کشور برمی‌گردد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها در مورد مجموعه شهری کیاکلا نشان می‌دهد ظرفیت شهرداری کیاکلا وضعیت مناسبی دارد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور در رکود جدی قرار دارد، اظهار کرد: بخشی از این رکود به فضای ساخت‌وساز کشور برمی‌گردد که امروز کاهش بسیاری داشته و تمامی صنایع وابسته به بازار مسکن به یک‌سوم ظرفیت خود کاهش پیدا کردند.

رضیان توضیح داد: رکود جدی به وجود آمده که این رکود به شهرداری‌ها که بیشترین منابع درآمدی خود را از این محل داشتند سرایت کرده است و وضعیت مناسب نیست.

وی با بیان اینکه باید برای هدایت مدیریت شهری زیرساخت‌های مناسبی ایجاد کنیم، تأکید کرد: شهرداران منابع درآمدی پایداری برای خود تعریف کنند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منابع درآمدی پایدار نیاز به برنامه‌ریزی درست دارد.

رضیان با اشاره به اینکه وضعیت بودجه دولت خوب نیست، اظهار کرد: اشکالی که در ساختار بودجه کشور وجود دارد موضوع هزینه‌های جاری است که کشور هم به این مصیبت دچار است.

وی افزود: ۹۰ درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود که این موضوع باعث شده اقدامات زیرساختی راکد مانده و مشکلات عدیده‌ای به وجود آید.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا شده در سال جاری بودجه عملیاتی شود، تصریح کرد: دولت بودجه عملیاتی را به سمتی هدایت کرده که فشار به مردم وارد شود که باعث ایجاد دغدغه‌هایی شده است.

رضیان ادامه داد: قول می‌دهم که مجموعه مجلس نگاهش این است که هیچ فشاری به مردم وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه حذف یارانه فشار مجلس به دولت بوده تا اقشار متمکن حذف شوند، اظهار کرد: دولت بر همین اساس ۳۰ درصد را مشمول این طرح قرار داد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: سالانه حدود ۴۵ هزار میلیارد معادل یک‌ششم بودجه کشور یارانه پرداخت می‌شود، اما قرار نیست افرادی یارانه بگیرند که هیچ تأثیری در زندگی آن‌ها ندارد بلکه این منابع باید در زیرساخت‌ها و مشکلات مردم هزینه شود.

رضیان با بیان اینکه فضای ملتهب کشور ناشی از وجود این مسائل است که باید همه این موارد سامان‌دهی شود، تصریح کرد: لازم است در هدایت کشور معقولانه عمل کرده و از رفتارهای عوام‌فریبانه بپرهیزیم.

وی در پایان گفت: باید با مردم شفاف‌تر باشیم و درست برخورد کنیم که این مربوط به دولت، مجلس و قوه قضاییه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م_ع

      خدا را شکر که یک نفر پیدا شد که بگوید رکود پدر مردم را در اورده چون مسئولینی که الان روی کار هستند قبول ندارند و می گویند وضعیت عالی است بلاخره در این معارفه یک نفر حرف دل مردم را زد مسئولین فکری بحال رکود بکنید که دارد مردم را خفه می کند

    • ازدیارآذربایجان

      روحانی کجایی بیا یه کمی برامون امیدبده تابلکه ناامید نشیم!آره شما میتوانیدوخواهید توانست!!!

    • بی نام

      دولت اعتدال وریشه کن بیکاری وتورم. تواین چنددهه بعدازانقلاب هیچوقت به اندازه این چندسال به مردم اینقدر فشارنیامده بود.حتی درزمانی که درتحریم بودیم بلاخره معنی دولت اعتدال هم فهمیدیم لطفا همیشه بیاد داشته باشید اعتدال یعنی رکود ،تورم،بیکاری،فقر،حقوق نجومی،بربادرفتن پس انداز مردم،بسته شدن کارخانه ها،مفقودشدن صندوق ذخیره فرهنگیان البته گرانی نان وبنزین وگازویل وآب وبرق وگازو قطعی یارانه نیزدرراه است.

    • بدون نام

      چه رکودی..چه ضعفی.....و نابود بهتره....

    • دانیال

      تازه متوجه شدی ؟

    • بدون نام

      برو آقای رضیان عینکت راعوض کن اینهمه رونق اقتصادی را شما نمی بینیدکه اقتصاد ما چقدر رشد کرده

    • بدون نام

      اگر با دنیا یکی نباشیم،و عضو سازمان تجارت آزاد جهانی نشویم،رکود همچنان پابرجاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج