۶۴۹۷۳۲
۲۳ نظر
۵۰۱۱
۲۳ نظر
۵۰۱۱
پ

کمدین زن ایرانی، تهدید به اسیدپاشی شد

زینب موسوی، استندآپ کمدین برنامه خندوانه سوژه گزارش روزنامه گاردین شده است.

خبرآنلاین: زینب موسوی، استندآپ کمدین برنامه خندوانه سوژه گزارش روزنامه گاردین شده است.

گاردین نوشت: زینب موسوی، به عنوان زن ۲۸ ساله‌‌ متولد شده در استان قم دارد موانع زیادی را از پیش رویش بر می‌دارد تا به اولن استند آپ کمدین معروف و البته از سویی بدنام ایران تبدیل شود.

موسوی در این مدت که کار می‌کند طرفدار هم پیدا کرده ولی در کشوری که استند آپ کمدی در آن نو پاست، حضور زینب منجر به عصبانیت افراد زیادی هم شده است، در واقع یک کمدین زن بودن در این کشور هنوز برای افراد زیادی تابو است.

زینب موسوی در رابطه با شرایط کاریش می‌گوید: یک استندآپ کمدین زن بودن در ایران مثل رقابت در یک مسابقه شنا است در حالی شما ۳ متر از خط شروع عقبتر هستید و دست و پایتان هم بسته است. با در نظر گرفتن وضعیت فرهنگی و اجتماعی ایران متوجه می‌شوید که اجرای استندآپ در اینجا واقعا سخت است و به عنوان یک کمدین زن وضعیت بدتر هم شد.
کمدین زن ایرانی، تهدید به اسیدپاشی شد

در واقع موسوی تا قبل از اینکه ویدئو خود را به تلویزیون و یک مسابقه استندآپ بفرستد اصلا شناخته شده نبود، اما بعد از آنکه برای اجرا در خندوانه انتخاب شد میان جوانان ایرانی محبوب و برای برخی منفور شد. ژانر استندآپ کمدی مدتی است که در برنامه محبوب تلویزیونی خندوانه وارد ایران شده است، این برنامه به افرادی مثل موسوی فرصتی برای اجرا می‌دهد.

او در رابطه با اجرا خود در برنامه خندوانه می‌گوید: واکنش‌ها فوق‌العاده بود، اجرای اول من موجی را درست کرد که نشان می‌داد که زنان می‌توانند کمدین‌های موفقی باشند.

در تلویزیون ایران، انجام شوخی‌های جنسی اقدامی بی سابقه است ولی موسوی یک بار به شوخی در استندآپ خود گفته بود: «مردم دارند اسم بچه‌های خود را همه چیز می‌گذارند و بعید نیست که تا چند سال دیگر کسی اسم بچه خود را برجام بگذارد، ولی برجام یعنی یک برنامه جامع مشترک، چطور ممکن است شما اسم بچه خود را برجام بگذارید در حالی که بچه نتیجه یک عمل مشترک و جامع بدون برنامه است؟»

شاید اینها دلایلی هستند که زینب موسوی الان تهدید می‌شود، اخیرا در ویدئویی که در آپارات منتشر شده او گفته است که تحت فشار است و تهدید به اسیدپاشی کرده‌اند

موسوی قرار است ماه بعدی به توری در مناطق مختلف ایران برود او در این رابطه می‌گوید: سخت ترین کار این است که روی صحنه بروید و به بینندگان بگویید من به عنوان یک زن، یک مسلمان، یک ایرانی و یا حتی یک فرد زیبا برنامه اجرا نمی‌کنم. من یک کمدین هستم فقط به برنامه کمدی من نگاه کنید.

او در پایان گفت: من به یک چیز اعتقاد دارم و آنهم این است که هیچ غروری در مظلوم بودن وجود ندارد، من خودم را پشت اینکه بسیاری چیزها برای ما زنان سخت است و بسیاری کارها را نمی‌توانیم انجام دهیم مخفی نمی‌کنم ولی هنوز هم شما می‌توانید کارهایی زیادی انجام دهید، هنوز هم می‌توانید خاص باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی افسری

      به هدفت ایمان داشته باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک کمی جو گرفتش . مگه کمدین بودن به لو دهی ؟، توی خندوانه هم مردم به رقیبش رای دادن و بهش برخورده بود . بلاخره آدم نباید به هر وسیله ای بخواد مطرح بشه چون ممکنه فکر بشه که عقده توجه مردم رو داره .

    • بدون نام

      کمدین خوبیه خدایی....حقیقتها را میگوید....متاسفانه بعضیها از گفتن واقعیت واهمه دارد...حتی انجا که گفته بود مردم ما گاهی بی فرهنگ هستن واقعا درست گفته خدا بلند مرتبه اش کنه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم هوخشتره های عاریایی تهدیدش کردند .بعد از اون برنامه ای که با شاهنامه شوخی کرده بود هوخشتره ها رم کرده بودند:) بعد میگن ما دوهزار و شونصد سال تمدن داریم.

    • بدون نام

      حالا کدوم کشور رو انتخاب کردی؟

    • بدون نام

      لوسه لوده!!!!

    • بدون نام

      بسیار دختر خوب و موفقی است...واقعا هم مردم ایران بی فرهنگ هستن ان از رانندگی..ان از فحش دادن..ان از رفتارهای اجتماعی.....

    • بدون نام

      متاسفانه بسیاری میخواهند واقعیتها را بپوشانند این این خیلی بده ولی خانم موسوی واقعیتها را میگوید....اگه کسی بهش بد خورده به خودش اصلاح کنه...یا حتما ان نکات منفی بی ادبی را دارد

    • بدون نام

      همچی نوشته کمدین با خودم گفتم کیرو میگه.
      بابا کی بیکاره بره رو این اسید پاشی کنه آخه کی اصلا میشناسدش

    • بدون نام

      ببينين مي تونين زينب رو هم فراري بدين و كاري بكنين كه از كشوراي غربي براش دعوت نامه بفرستند

    • بدون نام

      اتفاقاً همون جوکش در مورد برجام و بچه‌دار شدن واقعاً خوب بود.

    • بدون نام

      کارش تمومه

    • بدون نام

      چقدر یه نفر باید بدبخت وسیاه بخت باشه که کسی رو همچین تهدیدی بکنه.
      اینجور ادما از انسانیت سقوط کردن.

    • بدون نام

      خدا بهش رحم کنه

    • بی نام

      واقعا منظورتون از وضعیت فرهنگی و اجتماعی ایران چیه??? الان دیگه کشورمون مثل قدیما نیست که بخوان یه همچین چیزی رو محکوم کنن یا اون خانم رو اذیت کنن. من که واقعا از این حرفا تعجب کردم. به نظرم این خانم یکم زیادی بزرگش کرده. خانم ها الان توی ایران خیلی آزادتر از این حرفا هستن که به خاطر حضورشون توی برنامه کمدی بخوان تهدید بشن.

    • فریبا

      خوب نکن خیر سرت!!! کمدین زن کیلو چند؟؟!! زن شأن بالایی داره! شایسته نیست بخاطر خنداندن دیگران دلقک بازی درآره! اونو بذار برا اهلش! یعنی آقایان که مناسب این کاران.....

    • دارا

      آخه چه کاریه مگه بنده خدا آدم کشت میخوان اسید بریزن روش،به فرض که آدم هم کشته باشه کجای این مکتب نوشته جرمش اسید پاشیه

    • بدون نام

      این زن باید بمیرد . بی تربیت

    • بدون نام

      و اینک برنامه جدید اصلاح طلبان برای ماسمال رکود، بیکاری، عدم کمک به زلزله زدگان، شکست برجام، آلودگی هوای تهران و سایره...

    • بدون نام

      @فريبا

      شما دوست نداريد اين كارو نكنيد با بقيه جه كار داريد؟ عجبا!

    • بدون نام

      ناشناس ۱۴:۱۰شما معلومه پدری داشتی که اذیتت کرده

    • آرش

      اینها که یه زن رو با اسید پاشی تهدید میکنن فرقی با این کله خشکای متعصب وهابی و داعشی ندارن...مگه بنده خدا چه جنایتی کرده که شما تهدیدش میکننین.اینها مرد نیستن فقط نر هستن....خنداندن ملت و شادکردن دلهای افسرده و مرده و امید دادن به ملت دسته کمی از خدمت به خلق نداره.

    • بدون نام

      بنده خدا دنبال شوهر میگرده............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج