۶۴۹۷۹۴
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خرید بنزین ۱۵۰۰ تومانی در توان مردم نیست

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت با انتقاد از احتمال افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین گفت: با توجه به رفتار و تقاضای مردم در سوخت‌گیری باید گفت بنزین ۱۵۰۰ تومانی در توان مردم نیست.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت با انتقاد از احتمال افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین گفت: با توجه به رفتار و تقاضای مردم در سوخت‌گیری باید گفت بنزین ۱۵۰۰ تومانی در توان مردم نیست.

بیژن حاج محمدرضا با تاکید بر این‌که از نزدیک شاهد مراجعه مردم در پمپ بنزین‌ها است، اظهار کرد: متوسط سوخت‌گیری مردم نهایتا ۲۰ لیتر در روز است و فقط خودروهای دولتی ۳۰ یا بیش از ۳۰ لیتر در روز بنزین سوخت‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به قیمت FOB (تحویل در عرشه کشتی) بنزین در خلیج فارس، تصریح کرد: باید برای تعیین قیمت بنزین بررسی کنید که قیمت FOB بنزین در خلیج فارس چقدر است. در حال حاضر قیمت بنزین در امارات یک درهم است.

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به تولید بنزین در پالایشگاه بندرعباس، اظهار کرد: ما مدعی بودیم اگر پالایشگاه بندرعباس وارد مدار شود می‌توانیم بنزین را صادر کنیم و با توجه به این اتفاق در حال حاضر واردات بنزین خنده‌دار است.

حاج محمدرضا با انتقاد از استفاده کارت سوخت توسط مردم، گفت: مردم هنوز از کارت سوخت استفاده می‌کنند و هنوز تکلیف کارت سوخت معلوم نیست.

وی در مورد قیمت پیشنهادی برای بنزین، ادامه داد: به نظر من سقف ۲۰ درصدی برای افزایش قیمت بنزین مناسب است و چنانچه دولت تصمیم دارد بنزین را گران کند باید نهایتا قیمت بنزین را ۱۲۰۰ تومان تعیین کند.

یکی از مباحث مهمی که هرسال بعد از تقدیم لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس بین مردم دهان به دهان می‌شود احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین است. موضوعی که هرچند مجوز آن چندین سال است که به دولت داده شده اما هرگز به سقف مرحله عملیاتی نرسیده است. آخرین خبرهای تایید نشده حاکی از احتمال افزایش قیمت بنزین به ۱۵۰۰ تومان و گازوویل به ۴۰۰ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیدبان

      مگر هزینه های دیگر زندگی در توان مردم هست که بنزین گران باشد .؟ انهایی که بایدبخرند می خرند .بقیه هم تکلیفشان معلوم است .

    • رها

      برای اطلاع جنابان عالی باید عرض کنیم حتی افزایش 20 درصدی هم از توان قشر کارمند و کم در آمد خارج هست دولت حق نداره کمبود هاش رو از جیب مردم جبران کنه بدید بگردید ببینید اشکال از کجاست که اقتصاد جون نمیگیره ، مطمئن باشید از جیب مردم بدبخت نیست

    • بدون نام

      شمابخاطریک عده سپرده گذاربانک که کل دارایی کشوررامی خورندپاروی حقوق ضعفاگذاشته ایدوکاررابرای خودتان دشواروداشوارترمی کنیدواردباتلاقی شده ایدکه خلاصی ازان معجزه می خولهدخدابه مارحم کندکه نه سرپیازیم ونه ته ان ومرغ قربانی برای عزاوعروسی شما بی تدبیرهاهستیم

    • بدون نام

      بابا نداریم الان ده لیتر ده لیتر بنزین میزنیم میخاید یه لیتر یه لیتر بزنیم

    • زعفری

      از اینهمه ثبات اقتصادی رفتیم تو کما!!!

    • مهدی

      اینها دارند طاقت مردم را می سنجند .بدانید مردم هم تا حدی طاقت دارند .این بلاها که بر سر مردم می آورید آینده خوبی ندارد.شما نمی توانید این وضع را درست کنید کار را به کاردان بسپارید .این که فقط گران کنید هنر نیست درست کردن این اوضاع هنرمند واقعی می خواهد ...

    • بدون نام

      واقعا نیست ما که نداریم

    • رضا

      خدارو شکر يعنی کسی هست بفهمه

    • بدون نام

      فقط یک آه بلند میکشیم،،،حرفی دیگر نمانده...

    • بدون نام

      شما دلتون بحال مردم نمیسوزه،،این سیاست شماست. بعد از چند ماه هم یکی میاد میگه بزار قیمتشو رند کنیم ۱۵۰۰بزاریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوان بنزین بشه ۱۵۰۰ که فقط پولدارها با ماشینهای گرانشان بتوانند بخرند ....

    • بدون نام

      خب این طبیعی ه
      همیشه بمرگ گرفتن تا به تب راضی کنن

    • آرش

      هربار که بنزین رو گرون کردن قبلش گفتن توی اقتصاد در دراز مدت تاثیر مثبت داره ولی همه دیدیم که برعکس تاثیر بسیار منفی داشت اینبار هم دارن میگن در دراز مدت برای اقتصاد کشور خوبه ولی اینبار دیگه واقعا اقتصادمون فلج میشه

    • بدون نام

      مردم بیچاره.چطوری بنزین.بخرن.چ به روز مردم اوردین

    • بدون نام

      بله دیگه نه بنزین درتوان مردم نه حاملهای انرژی اگر راه داشت میامدم تامجلس شورای اسلامی ثابت میکردم که دیگه کشش نداریم از خالت پلکانی دربیاورند ادمین جان خسته نباشید سلامت باشید

    • علی ترنج

      عزیز من سیاست یعنی همین دیگه.
      از الان میگن 1500 تومن میشه تا گوش مردم بهش عادت کنه، ولی احتمال زیاد بنزین قیمتش 1400 یا 1450 تومن خواهد بود! اونم بعد از چندین جلسه ای که مجلس بصورت علنی و غیر علنی برگزار میکنه، وقتی اعلام میکنن بخاطر تورم تصمیم گرفتیم قیمت بنزین تا 1450 تومن گرون نشه، اونوقت مردم از شادی کلاهشونو میندازن آسمون.
      قضیه یارانه هم همینطوره. سالانه مبلغ یارانه باید بخاطر افزایش قیمت حاملهای انرژی افزایش پیدا کنه. هر ماه و هر سال میگن که قراره یارانه حذف بشه اما بلافاصله بعده این صحبتها یارانه به حساب مردم واریز میشه و مردم از شادی بازم کلاهشونو میندازن بالا; با این سیاست نه تنها مردم هیچوقت انتظار افزایش مبلغ یارانه رو ندارن بلکه بخاطر واریز شدن چندر غاز مبلغی که از ده ساله پیش ثابت مونده، از دولت تشکر هم میکنن!
      سیاست یعنی همین دیگه

      پاسخ ها

      • دل سوخته

        ایوالله علی آقای ترنج بانظرت خیلیییییییییی موافقم زدی به وسط خال

    • بدون نام

      مگه برای دولن نظر مردم مهمه ۹۹درصد مردم با افزایش بنزین مخالفم مجلس نباید تصویب کند

    • ا

      لعنت بر شما

    • بدون نام

      پولش رو چاپ کنید بعد قیمت بشه لیتری یه میلیون تومن
      اون موقع دیگه کرمتون میخوابه
      .. بر سر اقتصاددانها چی درست میکنند

    • بدون نام

      خریده بنزین هزاره پانصد تومال فعط توانه اختلاس کننده ها است به مردم عادی باز نشسته های تامین اجتماعی هم سبد کالا بدهید نو بخت شما ها وضع خوبی دارید از ندار ها خبر ندارید فقط بهزیستی ها نیست نیازمند مردم عادی از انها هم نیازمند ترند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج