۶۴۹۸۸۳
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

رنجبرزاده :

مسئولان، فتیله رفاه‌ زندگی‌شان را پایین بکشند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مسئولان در رده‌های مختلف فتیله رفاه‌ زندگی‌شان را پایین بکشند و احساس کنند که در یک جنگ اقتصادی به سر می‌برند.

خبرگزاری فارس: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مسئولان فتیله رفاه‌ زندگی‌شان ر ا پایین بکشند و احساس کنند که در یک جنگ اقتصادی هستند و همانطور که در جنگ نظامی فرماندهان بیشتر آسیب می‌دیدند در جنگ اقتصادی نیز تصمیم‌گیران اصلی جامعه باید پیشگام باشند.

وی افزود: اینگونه نمی‌شود کشور را اداره کرد که ما همه چیز را برای خودمان داشته باشیم اما به مردم بگوییم در شرایط خاص هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مناسب است تا کسانی که حقوق بالای ۴ و ۵ میلیون دریافت می‌کنند افزایش حقوق در مورد آنها اعمال نشود چراکه تأثیر چندانی بر حقوق‌شان ندارد و این کار می‌تواند به کاهش فاصله طبقاتی در جامعه کمک کند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آنچه موجب اختلاف طبقاتی در جامعه می‌شود مسئله اختلاف در حقوق‌ها نیست بلکه وجود روزنه‌های فساد در جامعه است و هر روزنه‌ای که بسته می‌شود روزنه دیگری ایجاد می‌شود.

وی افزود: در بحث قاچاق کالا به کشور کشاورزان و تولیدکنندگان ما مورد تهدید قاچاقچیان هستند و از این طریق به تولید داخلی ما ضربه وارد می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: اینگونه نیست که فردی به تنهایی بتواند کالایی را به کشور قاچاق کند حتماً یا رشوه‌ای داده و یا ضدوبندی داشته همین‌طور که نمی‌توان کالا به صورت قاچاق وارد کشور کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      یعنی مسئولان کمتر حقوق بگیرند.....علی برکت الله

    • بهنام

      نفست از جای گرم در میاد

    • بدون نام

      عجب ادم بی وجدانی هستی

    • بدون نام

      دمت گرم ای نماینده با عدالت

    • بی نام

      من در اون دنیا اصلا گذشت ندارم چون این دنیا طرف میدونه حقوقش زیاده واون مسئول میدونه نباید حقوق بیشتر بده ولی میده .وبقیه با بدبختی زندگی میکنه .باشد دراون دنبا که باور ندارید میبنیم همدیگر رو این نیز بگذرد.

    • بدون نام

      شما اینجا رحم نمیکنید ما هم دراون دنیا اصلا رحم نمیکنیم از نظرمالی میگم از نظر بیت المال میگم از نظر حقوق میگم که ظلم میکنید .تا اون روز که میاید به همین زودیها .وسر کار بردن فرزندان خودتان واقوام ولی بدبخت اونکه کسی رو نداره باید گشنگی بکشه .میبینیم همدیگه رو.

    • بی نام

      فردی میگفت فقط با این عسلویه سه برابر ایران را میشه سیر کرد.فقط عسلویه رو میگفت اینها رو مینوسم بیدار شوید ولی چه حاصل تا نیافتید تو سوال و جواب در دنیای دیگه باور تان نمشود .تا اون روز. پس بیدار شید

    • بدون نام

      خیلی خندیدیم بابا ،اینا میلیاردی هزینه میکنند که بشن مدیر نماینده اونوقت ظلم نیست طفلکیها سختی بکشند یه وقت پوستشون آسیب ببینه!

    • بدون نام

      مگه داریم؟

    • ارش

      زنده باشی نماینده واقعی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج