۶۴۹۹۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منوچهری: من برای چه باید جاسوسی می‌کردم؟

مهاجم سابق استقلال نسبت به اظهارات مالک این باشگاه که او را جاسوس خطاب قرار داد و از لیست تیم کنار گذاشت واکنش نشان داد.

ورزش سه: امین منوچهری که در ابتدای فصل به نفت تهران پیوسته بود، در ابتدای نیم فصل از جمع این تیم کنار گذاشته شد و در اتفاقی عجیب دلیل این مساله جاسوسی او عنوان شد. مالک باشگاه در خصوص دلیل کنار گذاشتن این مهاجم از لفظ جاسوس استفاده کرد که با واکنش منوچهری همراه شد. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این حرکت را بی‌پاسخ نخواهم گذاشت و از طریق قانون برای دریافت حق و حقوقم اقدام خواهم کرد.

او در ادامه گفت: نمی‌دانم چطور به خودشان اجازه چنین کاری را داده‌اند، هرچند از یک مدیر کارواش بیشتر از این‌ها نمی‌توان توقع داشت. وقتی آنها با علی دایی و حمید درخشان آنطور رفتار می‌کنند پس انجام چنین رفتاری از آنها دور از ذهن نبوده است.

مهاجم نفت در خصوص صحبت‌های جهانیان که او را متهم به جاسوسی کرده گفت: ایشان احتمالا فیلم جاسوسی زیاد دیده‌اند که اینطور می‌گویند. من برای چه باید جاسوسی می‌کردم؟ اصلا برای چه کسی باید جاسوسی می‌کردم و چه چیزی را جاسوسی می‌کردم؟ نفت تهران مگر چه سر و سری دارد که جاسوسی کنم؟ من اصلا با این اصطلاحات آشنا نیستم و نمی‌دانم ایشان از چه چیزی صحبت می‌کنند. خدا را شکر که ایشان فیلم رزمی دوست ندارند وگرنه مرا به جرم قتل بروسلی اخراج می‌کردند!

امین منوچهری درباره حضور جهانیان در راس مالکیت نفت تهران گفت: از مسئولین فوتبال درخواست می‌کنم افراد با صلاحیت را برای فوتبال انتخاب کنند و به آنها می‌گویم وقتی این آقایان با بزرگان فوتبال ایران اینطور رفتار می‌کنند با بقیه رفتاری دور از شأن و شخصیت یک مدیر فوتبالی را دارند. خواهشا افرادی را برگزینید که صلاحیت اداره یک باشگاه را داشته باشند.

منوچهری در پایان برای تعیین تکلیف خودش با تهدید به مدیرعامل باشگاه نفت می‌گوید دست روی دست نخواهد گذاشت و از فردا توسط وکیلش برای رسیدگی به وضعیتش اقدام خواهد کرد. او می‌گوید: من صحبت‌هایی که باید را انجام داده‌ام؛ اگر به گوش آقایان نرسد و کاری از پیش نبرند فردا به همراه وکیلم برای مشخص شدن وضعیتم به باشگاه خواهم رفت. اگر آنها به من اجازه تمرین نمی‌خواهند بدهند باید نامه‌ خروجم را امضا کنند. در صورتی که چنین نکنند، مطمئنا ساکت نخواهم نشست و اقدامات لازم را انجام خواهم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج