۶۵۰۲۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منوچهری: اخراجی‌ام اما نامه‌ی کتبی ندادند

بازیکن اخراجی نفت می‌گوید فدراسیون فوتبال و شرکت نفت باید به خاطر انتخاب مالک این تیم، پاسخگو باشند.

ایسنا: امین منوچهری یکی از سه بازیکنی است که با دستور جهانیان از حضور در تمرینات و دیدار سپیدرود محروم شده بود. امروز (شنبه) حامد آقایی و احمد امیرکامدار که دو بازیکن دیگر فهرست سیاه جهانیان بودند طبق صحبت با مسوولان تیم نفت به تمرینات بازگشتند اما منوچهری هم‌چنان غایب تمرینات نفت است.

امین منوچهری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که هیچ تماسی از سوی مسوولان نفت برای بازگشت او به تمرین این تیم گرفته نشده، در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه‌اش علیه جهانیان دلیل بازنگشتن او به جمع نفتی‌هاست، اظهار کرد: احتمالا همین‌طور است. البته این را بگویم که با تیم نفت قرارداد دارم و تا آخرین لحظه به قردادم پایبند هستم. ما از ابتدای فصل حقوق خاصی از باشگاه دریافت نکردیم و خودم به شخصه تنها ۱۰ درصد دریافتی داشتم.

بازیکن نفت در پاسخ به این سوال که با وضعیت موجود سرنوشت این تیم در پایان فصل به چه شکل است؟ گفت: ما یک بازی ۶ امتیازی مهم مقابل سپیدرود داشتیم که این دیدار را شکست خوردیم. ما در حال حاضر به دنبال قاتل بروسلی هستیم و اگر قاتل بروسلی پیدا شود، شرایط ما هم بهبود می‌یاد. ما باید دنبال قاتل بروسلی بگردیم.

او در ادامه درباره مقصر دانستن گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نتایج ضعیف نفت و اتفاقاتی که در این باشگاه رخ می‌دهد، تصریح کرد: من از آقای گل‌محمدی درخواست می‌کنم تا از حق و حقوق بازیکنان جوان نفت دفاع کند. دوستان پتکی در دست‌شان گرفتند که چون گل‌محمدی به ما مجوز نداده به همین دلیل برای تیم خرج نمی‌کنند. باید مشخص شود که ایشان (جهانیان) هست یا نیست.

منوچهری در پاسخ به این سوال که آیا ادامه فعالیت جهانیان در نفت به سود این تیم است، تاکید کرد: شرکت نفت و فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی انتخاب‌شان باشند. باید برای این انتخاب توجیهی داشته باشند. نمی‌توان با این جوانان هرکاری که می‌خواهند بکنند. در حال حاضر می‌گویند که من اخرجم ولی به من نامه‌ای ندادند که وضعیتم را بدانم. یک نفر باید پاسخگو باشد.

بازیکن نفت در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حضور حجازی در نفت باعث بهبود شرایط این تیم می‌شود؟ بیان کرد: من با حجازی کار نکردم. به نظر من تا زمانی که یک اتفاق اساسی رخ دهد وضعیت نفت بهتر نمی‌شود. این تیم مشکلات خاص خودش را دارد که فقط با صداقت و مسائل مالی حل می‌شود. نفت از لحاظ فنی مشکلی ندارد. همان‌طور که دیروز با وجود مشکلات فراوان مقابل سپیدرود خوب ظاهر شدیم و می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج