۶۵۰۳۰۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تیم حرفه‌ای بالای ۶۰سال «بازی Counter Strike»

بازی Counter Strike یکی از محبوب‌ترین عناوین شوتر اول شخص محسوب می‌شود و محبوبیت آن به حدی است که افراد مسن را نیز به خود علاقه‌مند کرده است.

وبسایت گیم شات - اشکان دولتی: بازی Counter Strike یکی از محبوب‌ترین عناوین شوتر اول شخص محسوب می‌شود و محبوبیت آن به حدی است که افراد مسن را نیز به خود علاقه‌مند کرده است.
تیم حرفه‌ای بالای 60سال «بازی Counter Strike»

اوایل سال جاری بود که «مانیکا آیندفورز» (Monica Idenfors) با یک آگهی عجیب مواجه شد. این آگهی از افراد بزرگسال می‌خواست تا به یک تیم e-sports برای شرکت در مسابقات مربوط به بازی Counter Strike ملحق شوند. مانیکا از ایده بازی کردن در اوقات فراغتی که به تازگی گسب کرده بود خوشش آمد و به عضویت یک تیم پنج نفره به نام the Silver Snipers در آمد.

مانیکا با ۶۲ سال سن جوان‌ترین عضو گروه بود و همانند دیگر اعضای گروه هیچ تجربه در بازی کردن نداشت و تنها سه هفته زمان برای تمرین داشتند و بعد از آن باید در مسابقات با کسانی که سال‌ها تجربه بازی کردن Counter Strike داشتند، رقابت می‌کردند. این تیم توسط شرکت لنوو پشتیبانی می‌شود و بازیکن حرفه‌ای سابق Counter Strike، «تامی اینجرمارسون» (Tommy Ingemarsson)، مربی‌گری این تیم را برعهده دارد.

سه هفته برای تمرین کردن به هیچ‌وجه کافی نیست چه برسد که اعضای تیم حتی تجربه بازی کردن را هم ندارند. به همین خاطر قبل از اینکه تامی به فکر یاد دادن استراتژی به بازیکنان بود، باید اساس کار و حتی چکونه نشانه گرفتن را به آن‌ها یاد می‌داد!
تیم حرفه‌ای بالای 60سال «بازی Counter Strike»

اما اعضای تیم که بین ۶۲ تا ۸۱ سال سن داشتند تمرین خود را بسیار جدی گرفته بودند و هر روز با لیستی از سوال پیش مربی خود می‌رفتند و به هم کمک می‌کردند تا در بازی پیشرفت کنند. اینجرمارسون درباره انتخاب بازی CS:GO برای این تیم بیان کرد که با اینکه CS:GO یک بازی هاردکور محسوب می‌شود ولی در مقابل دیگر عناوین e-sports مثل Overwatch و League of Legends، یادگیری آن آسان‌تر است و بهتر می‌شود مفهموم پایه و اساس کار را درک کرد.

با وجود تلاش زیاد تیم، نتیجه رقابت‌ها بسیار بد بود و تیم the Silver Snipers هر دو مسابقه خود را واگذار کرد. با این وجود در حالت کلی اوضاع زیاد بد نبود و یکی از اعضای تیم توانست در یک مسابقه سه هدشات داشته باشد. مانیکا آیندفورز رفتار جامعه بازیکنان را بسیار خوب و دلگرم کننده دانست و لنوو ادعا دارد که علاقه افراد مسن به تجربه بازی‌ها بیشتر شده و حتی همسر مانیکا نیز به بازی کردن CS:GO علاقه‌مند شده است.

تیم the Silver Snipers کاملا برای ادامه کار خود جدی است و برنامه منظم‌تری برای سال ۲۰۱۸ دارند تا با تمرین کردن در مسابقات دیگر عناوین نیز شرکت کنند. مانیکا باور دارد که بازی کردن تاثیر بسیار خوبی در زندگی او داشته است و وقتی که برای هدشات کردن تلاش می‌کند، آسوده خیال و راحت است و بعد از تمرین همیشه حس خوبی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج