۶۵۰۳۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیح بن افلک در مورد بازی در بتمن

همانطور که می‌دانید، بن افلک (Ben Affleck) نقش شخصیت بتمن (Batman) را در دنیای DC بازی کرد. او در فیلم Batman Vs Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ظاهر شد و همین‌‍طور در فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» نیز در نقش بروس وین (Bruce Wayne) دیده شد.

سینما گیمفا: همانطور که می‌دانید، بن افلک (Ben Affleck) نقش شخصیت بتمن (Batman) را در دنیای DC بازی کرد. او در فیلم Batman Vs Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ظاهر شد و همین‌‍طور در فیلم Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» نیز در نقش بروس وین (Bruce Wayne) دیده شد. اخیرا بن افلک با DailySabah در باره‌ی فیلم Justice League «لیگ عدالت» و در مورد این‌که باز هم نقش بتمن را بازی می‌کند یا خیر صحبت کرده است.
توضیح بن افلک در مورد بازی در بتمن

بن افلک در مورد این نسخه از خودش گفت:

من این ورژن از بتمن را خیلی دوست دارم. این باعث می‌‎شد که سوپرمن همواره نگران و مضطرب باشد و لحنی تاریک‌تر داشت. و با این لحن بتمن مثل جوکر نیست و اصلا شوخ طبع نیست و به عنوان یک مرد با صلابت و در حال کمک به مردم دیگر دیده می‌شود. این یک پویایی خوب برای این شخصیت است که چاشنی خودآگاهی و سرسختی را نیز به همراه دارد. این فوق‌العاده است.

او در مورد فهم و ادراک بتمن در مقایسه با بروس وین نیز خاطر نشان کرد:

من فکر می‌کنم این یک پدیده بسیار جالب است. در فیلم ما شاهد سخت‌ترین نسخه هستیم که در واقع بروس وین است که شخص حقیقی است و از طرف دیگر بتمن که جلوه‌ی دیگری از اوست و در ماجراجویی‌ها شرکت می‌کند و با حقایق روبرو می‌شود و ناگهان از سایه‌ها بیرون می‌آید و این رمزآلود بودنش بسیار به او کمک می‌کند. این هویت دوگانه به او کمک می‌کند که کاری که نیاز دارد را انجام دهد. و سوال برانگیزترین جمله همواره برای من این بوده است که ماسک واقعی کدام است؟ آیا بروس وین ماسکی برای بتمن است یا بتمن ماسکی برای وین؟

بن افلک همیچنین در مورد آینده‌ی شخصیت بتمن نیز گفت:

ایفای نقش بتمن برای من جالب است و همواره این شایستگی را در خودم بررسی می‌کنم. من می‌خواهم یک فیلم بتمن را کارگردانی کنم ولی هرگز فیلم نامه‌ای نداشتم که از داشتن آن خوشحال باشم، بنابراین آن‌ها شروع به نوشتن یک فیلم‌ نامه‌ی جدید کردند. اکنون من احتمالات بسیاری را پیش روی دنیای DC می‌بینم ولی من نیز علایق خودم را در آن دنبال می‌کنم. این را می‌دانم که من عاشق کار کردن با این گروه از آدم‌ها هستم و ساختن این فیلم همواره برای من شادی بخش بوده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج