۶۵۰۳۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پنل پشتی Xperia XZ۲ سونی با دوربین دوگانه

سونی قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دارش را به نام Xperia XZ۲ در بهار سال آینده معرفی کند. تصویر رندر شده منسوب به پنل پشتی این گوشی روز گذشته در فضای وب منتشر شد و برخی جزئیات ظاهری احتمالی‌اش را فاش کرد.

وبسایت جی اس ام - نگارین خیامی: سونی قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دارش را به نام Xperia XZ۲ در بهار سال آینده معرفی کند. تصویر رندر شده منسوب به پنل پشتی این گوشی روز گذشته در فضای وب منتشر شد و برخی جزئیات ظاهری احتمالی‌اش را فاش کرد.

تصویر رندر شده تازه‌ای در خبرگزاری‌های آنلاین چین منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به Xperia XZ۲ است. البته چند روز پیش هم شاهد انتشار یک تصویر زنده از این گوشی بودیم که آن را در نمای مقابل به نمایش می‌گذاشت. اگر منبع انتشار این خبر موثق باشد، تصویر پیش رو هم متعلق به Xperia XZ۲ است. اگر خاطرتان باشد، تصویر زنده قبلی فقط پنل جلوی این گوشی را نشان می‌داد. به همین خاطر حدس می‌زنیم این تصویر رندر شده از نمای پشتی هم به Xperia XZ۲ مربوط باشد.
پنل پشتی Xperia XZ2 سونی با دوربین دوگانه

اولین چیزی که با مشاهده این تصویر توجهمان را جلب می‌کند، دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمودی است که تقریبا در میانه عرض تعبیه شده‌اند. فلش LED کنار این لنزها دیده می‌شود لوگوی NFC هم زیر آن‌ها نقش بسته است. حسگر اثر انگشت احتمالا به خاطر باریک شدن حاشیه‌های صفحه نمایش به پنل پشتی منتقل شده است و لوگوی سری Xperia هم زیر آن مشاهده می‌شود. بدنه این گوشی ظاهرا از جنس فلز طراحی شده است و کناره‌هایش هم خمیده هستند. البته این نوع طراحی خمیده پیش از این هم در برخی گوشی‌های سری Xperia دیده شده بود و طرح تازه‌ای نیست. البته هنوز نمی‌توان صحت این تصویر رندر شده تازه را کاملا تأیید کرد اما به نظر می‌رسد که با واقعیت و آنچه از نسل بعدی گوشی‌های این سری انتظار داریم، سازگار باشد. کمپانی سونی چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد طراحی گوشی‌هایش را از سال ۲۰۱۸ دستخوش تغییر کند. در تصویر زنده‌ای که چند روز پیش منتشر شد هم شاهد بودیم که حاشیه‌های صفحه نمایش Xperia XZ۲ نسبت به نسل‌های قبلی به شدت کاهش می‌یابد و در کل متفاوت دیده می‌شود.

گوشی Xperia XZ۱ در حال حاضر تازه‌ترین پرچم‌دار موجود سونی است که در ماه اوت ۲۰۱۷ رسما معرفی شد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، کمپانی سونی هم مانند برخی از سازندگان تمایل دارد دو گوشی پرچم‌دار را در خلال سال میلادی معرفی کند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که Xperia XZ۲ در سه ماه اول سال و در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC (۲۰۱۸) بارسلونا رونمایی شود. انتظار می‌رود این پرچم‌دار تازه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۴۵ قدرت بگیرد و سیستم عامل اندروید اوریو هم به صورت پیش فرض رویش نصب شود. این گوشی احتمالا به ۴ یا ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود و صفحه نمایشی بزرگ‌تر از ۵.۵ اینچ خواهد داشت. در آینده نزدیک شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این گوشی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج