جاباما
۶۵۰۴۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جماعتی: مصدومیتم را بزرگ جلوه دادند

کاپیتان سابق تیم فولاد خوزستان می گوید رفتنم از سپیدرود اصلا به مصدومیت قبلم ارتباط ندارد. شرایط در رشت مساعد نبود، زمین تمرین و بازی چمن مصنوعی بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کرد.

ورزش سه: مهرداد جماعتی که مدتی قبل از مجموعه سپیدرودی ها جدا شد درباره جدایی خود از این تیم گفت: من ۱۱ بازی برای سپیدرودی‌ها به میدان رفتم و فکر می‌کنم عملکردم در آن بازی‌ها خوب بوده و علت جدایی‌ام فنی نبود. بعد از بازی هایی که به میدان رفتم متوجه شدم شرایط آن چیزی نیست که مورد نظر من بود و فهمیدم نمی توانم در این تیم پیشرفت کنم و به همین دلیل بعد از بازی های هفته یازدهم به عوامل باشگاه زنگ زدم و گفتم که دیگر به تمرینات بازنخواهم گشت. از آن ها تشکر کردم و نیم فصل نیز قراردادم را فسخ کردم.

او در ادامه گفت: صحبت‌های بسیاری بعد از جدایی ام شنیدم اما باید بگویم که هیچ یک از آنها صحت ندارد و به زودی به یکی از تیم‌های مدنظرم خواهم پیوست. درست است مدتی مصدوم بودم و پیش از آمدنم به سپیدرود حرف‌وحدیث‌های بسیاری درباره‌ام گفته شده است اما من فقط دو، سه ماه مصدوم بودم نه بیشتر که آنطور مصدومیتم را بزرگ جلوه دادند و ترس در دل خیلی‌ از افرادی که من را می‌خواستند ایجاد کردند. خیلی از بازیکنان یک فصل مصدوم هستند اما یک کلمه هم درباره آنها هیچ جا نمی‌خوانید آن وقت مصدومیت من را اینطور جلوه می‌دهند. فقط من نبودم خیلی از بچه‌ها بودند که اسم مصدومیت را رویشان گذاشتند.

وی افزود: رفتنم از سپیدرود اصلا به مصدومیت قبلم ارتباط ندارد و همانطور که گفتم شرایط در رشت مساعد نبود، زمین تمرین و بازی چمن مصنوعی بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کرد حالا تصور کنید اگر قبلا مصدوم هم بوده باشید با چه فشاری باید تمرین می‌کردی و کار را پیش می‌بردید. ضمن آنکه شرایط مالی هم مساعد نبود و به جز آن من با آقای نظرمحمدی از نظر اخلاقی به مشکل خوردم. من و ایشان ذهن و اهداف متفاوت بود و آنها خواسته‌هایم را برآورده نکردند و من هم دیگر با تیم تمرین نکردم. البته باید بگویم تیم سپیدرود را دوست دارم و هواداران خوبی دارد. این تیم تماشاگران باتعصبی دارد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها بتوانند در لیگ بمانند.

جماعتی در پاسخ به سوالی که آیا دوست نداشته در سپیدرود بماند گفت: واقعیت این است که با وجود یکی، دو پیشنهاد که داشتم نمی‌خواستم از سپیدرود بروم و پس از تغییر و تحولات و آمدن آقای بیات و امید روانخواه به عنوان سرمربی انتظار دیگری داشتم که متاسفانه انتظارات برآورده نشده. آنها به من گفتند دوست داری برگرد و دوست نداری هم می‌توانی جدا شوی. البته من خودم مستقیم صحبت نکردم ولی گفتند می‌توانم رضایتنامه را بگیرم و بروم. هر چند مایل به ماندن نبودم و شرایط طوری نبود که بمانم اما توقع چنین رفتاری را هم نداشتم. امیدوارم جایی که قرار است بروم به اهدافی که در ذهن دارم برسم و دوباره جایگاه اصلی خودم را پیدا کنم و چنین رفتارهایی را شاهد نباشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج