۶۵۰۶۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟

به تازگی اطلاعاتی توسط برخی از منابع نزدیک به "اپل" منتشر شده است مبنی بر آنکه این شرکت به زودی یک سری جدید از لپ تاپ های (مک بوک) خود را با ویژگی های خاص معرفی خواهد؛ به طوری که تا کنون شاهد عرضه مشابه آنها در بازارهای جهانی نبوده ایم.

وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: به تازگی اطلاعاتی توسط برخی از منابع نزدیک به "اپل" منتشر شده است مبنی بر آنکه این شرکت به زودی یک سری جدید از لپ تاپ های (مک بوک) خود را با ویژگی های خاص معرفی خواهد؛ به طوری که تا کنون شاهد عرضه مشابه آنها در بازارهای جهانی نبوده ایم. این اطلاعات نشان می دهند که محصول آتی Apple با نام MacBook Touch شناخته می شوند که به ادامه دهنده راه مک بوک پرو ها هستند.
یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟
یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟

بر خلاف نام این محصول، MacBook Touch فاقد مانیتورهای لمسی بوده و بخش صفحه کلید و نوار لمسی که در سال جاری از سوی این شرکت معرفی شد، این کامپیوترهای قابل حمل جدید را همراهی خواهند کرد. نمایشگر اصلی با یک نمایشگر دوم که به طور کامل لمسی خواهد بود، ادغام خواهند شد که تجربه ای بی نظیر را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. صفحه نمایش ۱۷ اینچی SUPER RETINA به همراه سیستم امنیتی شناسایی چهره به منظور احراز هویت و کنترلر حرکتی وابسته به سیستم عامل MacOS نیز از جمله ویژگی های به کار رفته در MacBook Touch های جدید هستند.
یک مک بوک کاملا لمسی در راه است!؟

نوار لمسی اپل در این مدل بهبود یافته و به نام TouchBar ۲ شناخته خواهد شد. اپل همچنان از تکنیک OLED در این زمینه بهره می برد. مک بوک پرو های موجود از نمایشگرهای ۱۵.۶ اینچی بهره می برند و در صورتی که این اخبار صحت داشته باشد، برای نخستین بار اپل این خط تولید را با مدل های ۱۷ اینچی شارژ می کند. این امکان وجود دارد که اپل از بازخورد لمسی مانند یک موتور ویبره سبک برای القاء حس لمس کلید ها استفاده نماید؛ با این وجود همچنان احساس تایپ بر روی یک صفحه کلید فیزیکی را نخواهید داشت. در بخش دیگر، اپل نوعی قلم اختصاصی را به MacBook Touch ها اضافه خواهد کرد که برای طراحی و موارد نیمه حرفه ای نیز کاربرد خواهد داشت. آیا اپل چنین مک بوکی را تولید خواهد کرد؟ آیا شما از کار با چنین محصولی لذت خواهید برد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج