جاباما
۶۵۰۷۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۳ بازیکنی که نباید منچستر آنها را می‌فروخت

اسطوره پیشین باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که این باشگاه انگلیسی در مورد فروش سه بازیکن پیشین خود مرتکب اشتباه شد.

خبرگزاری تسنیم: رایان گیگز که پس از اخراج دیوید مویس در اواخر فصل ۱۴-۲۰۱۳ در چهار بازی پایانی فصل هدایت موقت شیاطین سرخ را برعهده گرفت و در دو فصل بعد از آن هم دستیار لوئیز فن‌خال در این تیم بود، در گفت‌وگو با روزنامه «تایمز» انگلیس گفت: در سال‌های اخیر بازیکنانی به منچستریونایتد آمده‌اند که در حد و اندازه این تیم نبوده‌اند و در مقابل بازیکنانی از منچستر رفته‌اند که به نظرم نباید از این تیم کنار گذاشته می‌شدند. در مورد رافائل، دنی ولبک و جانی اوانس صحبت می‌کنم، بازیکنانی که تماماً منچستریونایتدی بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال لوئیز فن‌خال ایده‌های خاص خودش را داشت و کنار آمدن با آنها سخت بود، اما باید به آنها احترام می‌گذاشتیم. درست است ما چند باری با یکدیگر جر و بحث کردیم. فن‌خال جایگاه من در باشگاه منچستریونایتد را درک می‌کرد، اما من سال‌ها با آن بازیکنان بازی کرده بودم. برخی از بازیکنان از جمله ولبک می‌خواستند که بیشتر و به طور مرتب بازی کند. جانی اوانس هم که دچار چند مصدومیت شده بود و باید این وضعیت او را درک می‌کردیم.

گیگز در بخش دیگری از صحبت‌هایش در انتقاد از عملکرد باشگاه منچستریونایتد در بازار نقل‌وانتقالات در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: بازی گابربل ژسوس را سه سال پیش دیده بودم. همچنین یک سال بازی کایلیان امباپه را زیرنظر داشتم. من بازی این دو بازیکن را با یک استعدادیاب زیرنظر داشتم. دوست داشتم ژسوس و امباپه را به خدمت بگیریم و می‌شد با رقمی در حدود ۵ میلیون پوند آنها را به طور قرضی به خدمت بگیریم و بعد شرایط برای استخدام آنها بهتر می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج