جاباما
۶۵۰۸۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

استالونه «ناک داون» رسوایی‌های جنسی شد

در ادامه موج رسوایی‌های جنسی هالیوودی‌ها، این بار به سیلوستراستالونه، ستاره مشهور هالیوودی، اتهام تجاوزجنسی وارد شد.

صبح نو: در ادامه موج رسوایی‌های جنسی هالیوودی‌ها، این بار به سیلوستراستالونه، ستاره مشهور هالیوودی، اتهام تجاوزجنسی وارد شد.

به گزارش سینماپرس، سیلوستر استالونه بازیگر و کارگردان آمریکایی است. وی را عمدتاً به‌خاطر نقش‌های اکشن‌اش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند. دو نقش به‌یادماندنی استالونه، یعنی رَمبو و راکی مهم‌ترین نقش‌های او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت. استالونه یکی از طرفداران و حامیان دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بود.
استالونه «ناک داون» رسوایی‌های جنسی شد

تجاوزدر۱۹۸۶

«سیلوستر استالونه» بازیگر فیلم‌های اکشن به آزارجنسی به یک هوادار ۱۶ ساله متهم شده است. به گزارش ایسنا، به نقل از بی‌بی‌سی، «سیلوستر استالونه» متهم شده که در سال ۱۹۸۶ همراه محافظ شخصی‌اش به یکی از هواداران ۱۶ ساله‌اش تجاوز کرده است.


روزنامه میل آنلاین این خبر را با انتشار گزارش پلیس که در همان سال تنظیم شده، پخش کرد. در این گزارش آمده که این دختر ۱۶ساله چون خجالت می‌کشیده و تحقیر شده بود، شکایتی از ستاره فیلم «رمبو» نکرده است.


این اتفاق در دهه ۸۰ و در هتل هیلتون لس‌آنجلس افتاد. این دختر برای گرفتن امضا به آن مکان رفته بود که محافظ شخصی استالونه کلید اتاق این بازیگر را به دختر می‌دهد و بعد خود او هم به آن‌ها می‌پیوندد. این دو بعد از برقراری رابطه جنسی با این دختر ۱۶ ساله، او را با لحن شوخی تهدید می‌کنند، می‌خندند و به او می‌گویند که این ماجرا را به کسی نگوید. «مایک‌دو لوکا» محافظ استالونه چهار سال پیش به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد. هنرپیشه «راکی» هم این اتهامات را به کل رد کرده است. سخنگوی او تمام این اظهارات را مسخره خوانده و گفته است: هیچ کس از جمله آقای استالونه، از این داستان خبر نداشت تا این که امروز منتشر شد. این ادعاها پیش از این در ماه فوریه سال گذشته هم در یکی از نشریه‌های بالتیمور منتشر شد. «جان‌سامولوویچ» افسر بازنشسته نیروی پلیس لاس‌وگاس تأیید کرده که نسخه کپی گزارش پلیس، عیناً مطابق اصل آن است.

ورود جیسون بورن


در هیاهویی که همه از فساد جنسی مردان قدرتمند هالیوودی می‌گویند، ‌ یک بازیگر سرشناس خواستار صحبت‌ از مردانی شد که به این راه کشیده نشده‌اند.


مت دیمن، بازیگر سرشناس هالیوودی خواست از مردانی در هالیوود صحبت شود که مطلقاً دنبال سوءاستفاده از قدرت خود و تحت فشار قراردادن و آزار زنان نبوده‌اند. سیل اتهامات و ادعاهای بدرفتاری‌های جنسی در هالیوود پس از مقالات جنجالی روزنامه نیویورک تایمز و نشریه نیویورکر به سرعت جاری شد و گریبان بسیاری از مردان سرشناس هالیوود از هاروی واینستین تا کوین اسپیسی و داستین هافمن را گرفت. مت دیمن اما روی دیگر ماجرا را هدف گرفت و اعلام کرد که بر خلاف جریانی که راه افتاده است، همه مردان هالیوودی نفرت‌انگیز نیستند. او در این باره گفت:‌ «ما در برهه‌ای حساس هستیم که البته بسیار خوب است اما باید مراقب بود که همه را با یک چوب نرانیم. بسیاری از مردانی که من با آن‌ها کار کردم از این دست کارها نمی‌کنند. » دیمن اخیراً برای اظهاراتش درباره بدرفتاری‌های جنسی در هالیوود هدف حملات بسیار تندی قرار گرفت. او درباره افشاگری‌های اخیر گفته بود: «باید میان رفتارهای مختلف تفاوت قائل شد. نباید تجاوز یا سوءاستفاده از کودکان را با رفتار ناشایست یا دست‌درازی یکسان دانست. بی شک همه آن‌ها محکومند اما نباید در یک جایگاه قرار گیرند. »


در واکنش به این اظهارات، بسیاری دیمن را به عادی جلوه دادن برخی رفتارها متهم کردند و حتی برخی او را متهم کردند که اصلاً درکی از سوءاستفاده جنسی ندارد.

تجاوز دردهه۱۹۹۰

پس از گشوده شدن پرونده‌ای درباره تجاوز جنسی سیلوستر استالونه در کالیفرنیا، این بازیگر اتهام تجاوز را رد کرد. به نقل از بی‌بی‌سی، پلیس سانتا مونیکا پرونده‌ای در دستور کار دارد که بر اساس آن سیلوستر استالونه در دهه ۹۰ میلادی به یک زن تجاوز کرده است. ستاره‌ای که در جهان با شخصیت راکی شناخته می‌شود، این اتهام را «کاملاً‌جعلی» خواند. به گفته وکیل سیلوستر استالونه، زن‌شاکی مدعی است که ۲۷ سال پیش مورد تجاوز قرار گرفته است. سخنگوی پلیس سانتا مونیکا در این باره گفت: «تأیید می‌کنم که پرونده‌ای درباره سیلوستر استالونه باز شده است. شاکی در ماه نوامبر برای گزارش کردن این رویداد به اداره پلیس مراجعه کرد. او مدعی است که در اوایل دهه ۹۰ میلادی در سانتامونیکا مورد تجاوز قرار گرفته است. »


جریان رسوایی‌های جنسی نامداران سینمای هالیوود هر روز فرد جدیدی را به کام خود فرو می‌برد. این جنبش که با شکایت ده‌ها زن از «هاروی واینستین» تهیه‌کننده قدر و سرشناس شروع شد، به شکایت بیش از ۴۰ زن از «جیمز توباک» نویسنده و کارگردان آمریکایی رسید و سپس در کمال ناباوری «کوین اسپیسی» بازیگر مشهور سریال «خانه‌پوشالی» را در برگرفت. شهادت دو زن علیه «داستین هافمن» هم از دیگر رسوایی‌های اخیر سینمایی هالیوود بوده و با اظهارات «جین سیمور» در مورد تعرض تهیه‌کننده قدر سینما به او، به نظر می‌رسد این جریان همچنان ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه راحت اونجا رسوا می کنند،چه راحت اینجا دبه می کنند

    • بهروز

      شده یه ابزار برا ادمای که خودشون روباافترازدن به دیگران اروم میکنن تا الام خودشون یه کم فراموش بشه وهم درد پیدا کنن وبگن ما تنها نیستیم همه همینطورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج