۶۵۰۸۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گزارش انتقادی مارکا از ستاره فرانسوی

روزنامه مارکا در گزارشی بعد از شکست رئال مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو از کریم بنزما و عملکردش شدیدا انتقاد کرده و او را مستحق نیمکت‏ نشینی دانسته است.

خبرگزاری مهر: روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، مارکا، بعد از شکست ۳ بر صفر این تیم در ال‎کلاسیکو روز شنبه در دیدار هفته هفدهم لالیگا در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که رئال نیاز به مهاجمی بهتر از بنزما دارد.

این روزنامه نوشت: کلاسیکو فراتر از یک مسابقه است، برای همه، ارزش امتیازاتش، بار روانی‎اش، احساسات و حال و هوایش، و ...

درست است که فوتبال ورزشی تیمی است، به همین دلیل هم هست که نمی‎توان شکست رئال را به گردن کسی مثل زیدان انداخت، اما شکی هم در این نیست که این تیم نیاز به مهاجمی بهتر از کریم بنزما دارد. کسی که حضوری پررنگ‎تر در بازی‎ها داشته باشد و تلاش بیشتری کند.

بنزما بازیکنی عالی با قدرت پا به توپ شدن فوق‎العاده و دیدی بسیار خوب به نسبت مهاجمان دیگر است، اما در کلاسیکو روز شنبه فقط یک عابر پیاده در میدان بود. اگر توپ را در اختیار نداشته باشد اصلا در جریان بازی نیست، اگر انگیزه نداشته باشد او را نمی‌‏بینیم و اگر کسی به او پاسی ندهد کار خاصی از خودش نمی‏‌بینیم. در واقع حضور پررنگی در میدان بازی ندارد.

او نمی‎تواند مهاجمی باشد که تیم‎های رقیب از او می‏ ترسند و حتی بازیکنان زیادی را برای مهار کردن درگیر خودش نمی‎کند، کوتاه این که او حتی سوارس هم نیست. او دیگر تهدیدی برای دروازه‎ها نیست. زیدان سعی کرد آلترناتیوهایش را هم در این بازی به کار گیرد، اما این کافی نیست.

اگر ایسکو در این تیم نیمکت‎نشین شده، مطمئن باشید حق بنزما هم بیشتر از این نیست. در برنابئو در دیدار روز شنبه او را هو کردند چون او دیگر حتی سایه‎ای از خودش هم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج