جاباما
۶۵۰۸۵۲
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

زورگیران خشن را شناسایی کنید

زورگیران خشنی که با ضرب و شتم اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه شهروندان می‌کردند، با تلاش نیروی های پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: زورگیران خشنی که با ضرب و شتم اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه شهروندان می‌کردند، با تلاش نیروی های پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

در مورخه ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۱ شهرری به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشیان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ مورد ضرب و شتم و نهایتا سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته است.

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
زورگیران خشن را شناسایی کنید

اظهارات مالباخته:

مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:هنوز از تاکسی پیاده نشده بودم که یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ با دو سرنشین در مقابل پایم توقف کرد؛ یکی از سرنشینان قصد گرفتن گوشی تلفن همراهم را داشت، اما من در لحظه اول مانع کارش شدم که ناگهان در همین زمان چند نفر به سمت من حمله ور شده و مرا روی زمین انداختند؛ آن‌ها به گونه‌ای مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه انگشتان هر دو دست دچار جراحت شدید شدم؛ پس از آن، سارقان اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهم کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

انجام سرقت بلافاصله پس از آزادی از زندان:

با توجه به شیوه و شگرد زورگیری از مالباخته، کارآگاهان با انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان جوان پایگاه نهم به نام سجاد شدند؛ بررسی سوابق سجاد نشان داد که او در مورخه ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ به اتهام زورگیری دستگیر و روانه زندان شده، اما در مدت کوتاهی و در مورخه ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد و بلافاصله سرقت‌های خود را مجددا از سر گرفته است.

دستگیری اعضای گروه سارقان زورگیر:

با شناسایی سجاد به عنوان یکی از اعضای گروه سارقان زورگیر، کارآگاهان اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه شوش کرده و در مورخه ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ موفق به دستگیر وی شدند؛ سجاد که چاره‌ای جز اعتراف و معرفی همدستانش نداشت، صراحتا به زورگیری و همچنین ضرب و شتم شدید مالباخته اعتراف کرد و در ادامه سه بچه محل خود را نیز به عنوان همدستانش در ارتکاب ده‌ها فقره سرقت با تهدید سلاح سرد معرفی کرد.

با شناسایی دیگر اعضای گروه سارقان، مخفیگاه و محل‌های تردد این سه نفر نیز در همان منطقه شوش شناسایی و هر سه نفر آن‌ها نیز دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

شناسایی تعداد دیگری از شکات:

متهمان پس از دستگیری صراحتا به ده‌ها فقره زورگیری همراه با قدرت نمایی در شهرری اعتراف کردند که با بررسی پرونده‌های مشابهی که در آن‌ها مالباختگان توسط سرنشیان یک یا دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ مورد سرقت، زورگیری، ارعاب و ضرب و شتم قرار گرفته بودند، موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شدند.

یکی از مالباختگان که سارقان اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهش به ارزش تقریبی چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزار کرده بودند، پس از شناسایی دقیق مجرمان به ویژه سرکرده آن‌ها (سجاد) اعلام کرد که در مورخه ۱۳۹۶/۰۹/۱۳، در حال مکالمه با گوشی تلفن همراهش بوده که سارقان به وی حمله ور شده و با استفاده از چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهش کردند که در ادامه‌ تحقیقات، سجاد صراحتا به سرقت گوشی تلفن همراه مالباخته و فروش آن به قیمت تنها ۳۰۰ هزار تومان اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح اعضای این گروه از سارقان خشن و زورگیر به ده‌ها فقره سرقت و زورگیری و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر چهار متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر مجرمان شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری - خیابان آستانه مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناجی

      خیلی جالبه دستگیرشده بعدیک ماه آزادشده بازشروع به سرقت کرده

    • راد

      اینها تنها چیزی که به‌قیافشون نمیخوره‌خشونته اینا که بچه سوسولن

    • امیر

      اینادیگه آدم بشونیستن.باید دستای اینارو قطع کرد تاعبرتی بشن برای سایرین.درضمن اصلا به قیافشون نمیخوره.

    • بدون نام

      الهیییی اینا خشنن ؟؟

    • مهتاب نیستم

      بیچاره پدر مادرا شون که باید اینجوری عکس بچه هاشونو ببینن

    • Sarfaraz

      دزدها قبلا شرف داشتند و با هنرهای خلاقانه خود ، اقدام به غافلگیری صاحبخانه و ... می کردند و بعضی هم با کفزنی و جیب بری اقدام می کردند. درود به شرفشان که به جان مردم کارب نداشتند. اما در مورد زورگیری، و ضرب و شتم مالباخته، به خاطر ایجاد رعب و وحشت با به کارگیری سلاح و بر هم زدن نظم عمومی جامعه، به نظر کن باید قانونی وضع شود که حکم اعدام داشته باسد. مالباخته اگر هم مالش پیدا شود، آیا از نظر روحی و روانی به حاات خودش برمیگردد؟؟؟...

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        بعلاوه تمامی مواردی که دوستان عزیز اعلام داشتن اون گوشی ۴ میلیون و٣٠٠ هزارتومنی کسی که اونو از آقای زورگیر به قیمت ٣٠٠ هزار تومن خریده مقصرنیست ؟باید بعنوان مال خر تحت تعقیب قراربگیره این هم یک جور مال خرهستش چون یک بارمال دزدی خریده کم کم به همین راه کشیده می شود

    • بدون نام

      حلوا خور ها برید دنبال زندگی سالم!

    • بدون نام

      بفرستید دانشگاه زندان شگرد جدیدتر از اساطید بیاموزند و در این زمینه مدارک دکترا بگیرند :

    • بدون نام

      اینها خشن هستند دماغ اینها رو بگیری میمیرند !!!

    • بدون نام

      علت این کارها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      5تا انگشت ها را قطع کنید

    • بدون نام

      یک عدد رزمی لازم بود
      اونم که همه چاق چله تشریف داریم

    • علی داد

      عجب زورگیرای خشنی اصلا خشونت از سر و روشون میباره ببینید به چه روزی اوفتادیم این بچه سوسولها که روهم وزنشون ۱۵۰ کیلو هم نمیشه شدند زورگیر مملکتمون بابا ول کنید

    • satanicheel

      اوخی این جوجوها خشن بودن بهشون نمیاد.ببین چه بی قانونی داریم طرف یه ماهه برمیگرده بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج