۶۵۰۸۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اکران پر ترافیک آذر

اکران ۱۳ فیلم در آذرماه این ماه را به یکی از ماه‌های پرترافیک اکران تبدیل کرد و در میان آثار اکران شده تنها یک فیلم کمدی و یک فیلم اجتماعی توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند.

خبرگزاری فارس: ماه آذر یکی از ماه‌هایی بود که تقریباً در هر هفته دو فیلم به چرخه اکران اضافه شد. با این حساب یکی از ماه‌های پر ترافیک سینما به شمار می آید. در این ماه فیلم‌های «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»، «آپاندیس»، «اشنوگل»، انیمیشن «فهرست مقدس»، «حریم شخصی»، «وقتی برگشتم»، «شکلاتی»، مستند «صفر تا سکو»، «آذر»، «قاتل اهلی»، «ثبت با سند برابر است»، «آینه بغل»، «خانه کاغذی» به چرخه اکران اضافه شد. این در حالی است که فیلم های اجتماعی که در این ماه اکران شد نتوانست نظر مخاطب را به خود جلب کند و در میان آثار اجتماعی اکران شده تنها فیلم «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی با اقبال بهتری مواجه شد.
اکران پر ترافیک آذر

در میان فیلم های کمدی اکران شده در این ماه «آینه بغل» توجه مخاطبان را جلب کرد و فیلم پرفروش این ماه به شمار می آید. این فیلم هم اینک با فروش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در میان ۱۰ فیلم پرفروش جدول سینماها پس از پشت سر گذاردن ۱۷ روز از اکران موفق شد خود در میان ۱۰ فیلم پرفروش قرار دهد.

نکته قابل تامل در میان فیلم های اکران شده ماه آذر سه فیلم با موضوع کودک و نوجوان است، فیلم‌های «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»، «شکلاتی» و انیمیشن «فهرست مقدس» در این گروه سنی اکران شد اما هیچ یک از فیلم ها نتوانست نظر این گروه سنی و خانواده ها را جلب کند این سه فیلم به لحاظ فروش در قعر جدول فروش آذرماه قرار گرفتند.

با نگاه به جدول فروش آذر ماه شاهد صدرنشینی فیلم «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، «قاتل اهلی» با فروش ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در رتبه دوم و «آذر» با فروش تقریبی ۶۳۳ میلیون تومان در رتبه سوم جدول آذرماه قرار گرفته است.

براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم‌ها در ماه آذر ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است و اقبال مخاطب در این ماه به ۲میلیون نفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج