جاباما
۶۵۱۰۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عدم بررسی «آشغال های دوست داشتنی»

تکذیب صحبت های مدیر دبیرخانه جشنواره فجر توسط دو عضو هیئت انتخاب جشنواره سی و پنجم

سینما دیلی: در حالی که فیلم «آشغال های دوست داشتنی» با دریافت پروانه نمایش امسال برای اولین بار از نظر قانونی می تواند توسط هیئت انتخاب جشنواره فجر بررسی شود، دبیرخانه جشنواره مانع از نمایش این فیلم برای هیئت انتخاب شده و امروز سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه در گفتگویی دلیل این تصمیم را نمایش و بررسی فیلم محسن امیر یوسفی برای هیئت انتخاب در دوره گذشته جشنواره فجر دانست. نرگس آبیار و محمد علی حسین نژاد دو عضو هیئت انتخاب جشنواره سی و پنجم در گفتگو با «سینما» این صحبت را تکذیب کردند.

نرگس آبیار: پارسال «آشغال های دوست داشتنی» برای ما نمایش داده شد و تعداد زیادی از اعضای هیئت انتخاب فیلم را دوست داشتند اما به ما گفتند فیلم مشکل مجوز نمایش دارد و نمی تواند اکران بشود. و نهایتا در لیست فیلم هایی که ما می توانستیم از بین آنها انتخاب کنیم نام این فیلم نبود و فیلم برای حضور در بخش مسابقه بررسی نشد در نتیجه مشکلی برای بررسی مجدد در جشنواره امسال ندارد. آبیار در ادامه گفت:حساسیت ها در مورد این فیلم را درک نمی کنم. امیدوارم این فیلم بزودی اکران شود و قطعا برای مردم عجیب خواهد بود که چرا فیلم طی این سال ها اجازه اکران نداشت. فیلم آشغالهای دوست داشتنی در مورد مام وطن است، در ستایش مدارا و کنار هم بودن عقاید و آرا، در مورد درک کردن یکدیگرکه نمایشش در دوره کنونی بسیار برای جامعه ما لازم و حیاتی است. یادم می آید بعد از دیدن فیلم اشک ریختم و وجودم سرشار از شور وطن پرستی شده بود.

محمد علی حسین نژاد:تا جایی که یادم می آید ما «آشغال های دوست داشتنی» را دیدیم و بعد از نمایش به ما گفتند فیلم آماده نیست و پروانه نمایش ندارد و در نتیجه در مورد آن رای گیری و قضاوت نشد. این فیلم چون توسط هیئت انتخاب رد یا تایید نشده در نتیجه جزو فیلم های بررسی شده در هیئت انتخاب جشنواره سی و پنجم قرار نمی گیرد.
عدم بررسی «آشغال های دوست داشتنی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج