۶۵۱۰۴۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

انفجار مخزن گاز در دزفول

انفجار در شرکت خمیر مایه دزفول حادثه آفرید.

خبرگزاری ایسنا: انفجار در شرکت خمیر مایه دزفول تا کنون پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

انفجار در شرکت خمیرمایه دزفول تاکنون پنج مصدوم بر جای گذاشته است و تعدادی هم زیر آوار هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، به دلیل احتمال انفجار مجدد، آتش نشانی اجازه ورود نیروهایی اورژانس به داخل محوطه کارخانه را نداده است.

هم اکنون نیز ۹ دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر هستند و آمار دقیقی از شمار مصدومین در دست نیست.
انفجار مخزن گاز در دزفول

احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در دزفول

فرماندار دزفول از انفجار مخزن گاز ال پی جی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده است.

حبیب آصفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این انفجار در مخزن گاز ال پی جی حدود ساعت ۱۷ امروز (۳دی ماه) در سه راهی حمزه در نزدیکی شرکت خمیرمایه دزفول رخ داده است.
انفجار مخزن گاز در دزفول

وی افزود: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده و به مراکز درمانی انتقال یافته و یک مصدوم دیگر در زیر آوار مانده است. در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی در حال تلاش برای نجات مصدوم دیگر حادثه هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول از احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار مخزن گاز ال پی جی در دزفول خبر داد.

سیدمحمد محمودی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه انفجار و آتش‌سوزی مخزن گاز ال پی جی که حدود ساعت ۱۷ در سه راهی حمزه نزدیک شرکت خمیرمایه دزفول، تاکنون ۵ نفر از کارکنان این شرکت مصدوم شده‌اند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گنجویان دزفول انتقال یافتند.
انفجار مخزن گاز در دزفول

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول با بیان اینکه در این حادثه همچنان حریق مهار نشده است، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل شدت و گستردگی حریق فعلا نتوانسته‌اند به کانون اصلی حریق دست یابند و امکان دارد تعداد مصدومان افزایش یابد.

علت انفجار گاز در دزفول

امیر عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه انفجار مخازن گاز مایع شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه در بخش سردشت دزفول، ۶ مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه یک مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شده است، افزود: این حادثه خوشبختانه تاکنون آماری از تلفات جانی در پی نداشته است.

عیسی زاده گفت: با کمک کلیه نیروهای امدادی و آتش نشانی و حضور نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج این حادثه مهار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول یادآور شد: طبق اطلاعات و بررسی های اولیه این حادثه به دلیل نقص فنی رخ داده است.
انفجار مخزن گاز در دزفول

همچنین عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول نیز اظهار کرد: آتش سوزی شرکت پرسی گاز با مشارکت آتش نشانی های اندیمشک، پایگاه چهارم شکاری، شهر میانرود، شوش، حمزه، صفی آباد و با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس و سازمان خدمات موتوری شهرداری دقایقی پیش مهار شد.
انفجار مخزن گاز در دزفول

وی افزود: آمار دقیق مصدومین و یا احیانا کشته شدگان معلوم نیست.

معظم فر تصریح کرد : همچنان آتش نشانان در حال عملیات لکه گیری و خنک کردن مخازن منفجر نشده هستند.

انتقال ۵ مصدوم انفجار گاز به بیمارستان گنجویان دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از انتقال پنج مصدوم حادثه انفجار گاز عصر امروز به بیمارستان گنجویان دزفول خبر داد.

دکتر مهرداد کلانتریان در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خوزستان، اظهار کرد: تا این لحظه پنج مصدوم حادثه انفجار گاز به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شده اند که حال عمومی این مصدومان خوب گزارش شده است.

وی افزود: مصدومان از شرکتهای اطراف و منازل شرکتی هستند که به علت سوختگی یا ریزش دیوار مصدوم شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند و تاکنون مصدوم دیگری از محل حادثه خارج نشده است.

کلانتریان افزود: احتمال افزایش تعداد آمار مصدومان وجود دارد.

تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در دزفول به ۱۶ نفر رسید

سید محمد محمودی نژاد در گفت و گو باخبرنگار مهر اظهار کرد: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه انفجار وخیم است که با سوختگی ۱۰۰ و ۸۰ درصدی به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

وی افزود: یک مصدوم در محل حادثه مداوا شد و ۱۳ نفر دیگر نیز در بیمارستان گنجویان دزفول تحت مداوا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، انفجار بیش از ۱۰۰۰ کپسول گاز مایع در تأسیسات شرکت پرسی گاز واقع در سه‌راهی شهرک حمزه بخش سردشت دزفول در عصر روز یکشنبه موجب آتش‌سوزی گسترده شد.

صدای این انفجار علاوه بر دزفول در شهرهای اندیمشک، شوش و گتوند نیز شنیده شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول گفته است: طبق اطلاعات و بررسی های اولیه این حادثه به دلیل نقص فنی رخ داده است.

طبق اعلام آتش نشانی بیش از ۱۱۰۰ کپسول گاز در این حادثه منفجر شد و مخازن ثابت با ظرفیت ۶۰ تن گاز مایع با از خود گذشتگی بیش از ۱۰۰ مأمور آتش‌نشان از خطر انفجار به دور ماند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول خبر داد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول با اشاره به مهار کامل حریق حادثه انفجار در شرکت پرسی‌گاز گفت: به منظور حصول اطمینان از پایداری شرایط، همچنان عملیات نشت‌گیری گاز ادامه دارد.

عبدالحسین معظم‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه انفجار گاز و آتش‌سوزی در شرکت پرسی‌گاز واقع در جاده شهرک حمزه دزفول اظهار کرد: با وجود مهار کامل حریق تا پیش از ساعت ۱۹، همچنان نیروهای آتش‌نشانی به منظور ایمن‌سازی محل، خنک‌سازی مخازن و رفع نشتی گاز در محل حادثه حضور دارند.

وی با رد اخبار مبنی بر انفجار مخزن یا مخازن گاز در این حادثه، تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات نشت‌گیری تانکر سیار گاز در حال انجام است و همچنان در نقاطی نشتی گاز را شاهد هستیم که البته خطر کاملا رفع شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول با بیان این‌که علت این حادثه در دست بررسی است، عنوان کرد: در این حادثه بیش از ۲۲۰۰ کپسول گاز مایع در شعله‌های آتش سوختند که حدود نیمی از این تعداد کپسول گاز منفجر شد.

معظم‌فر ادامه داد: با تلاش آتش‌نشانان مخازن ثابت گاز مایع با ظرفیت ۶۰ تن، از خطر انفجار رهایی یافتند.

وی درخصوص برخی شایعات مبنی بر وجود خانواده سرایدار شرکت پرسی‌گاز زیر آوارهای ناشی از ابن حادثه، گفت: در این حادثه تنها یک نفر زیر آوار محبوس شده بود که توسط آتش‌نشانان خارج شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول ادامه داد: مسئولان شرکت پرسی‌گاز با حضور در محل حادثه وجود خانواده سرایدار این شرکت زیر آوار را تکذیب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      خدا به خیر بگذرونه چقدر بلا سرمون میاد؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج